Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelViktig ändring av hur starttiden …
You need to log in to create posts and topics.

Mattias du klockas korrekt om du startar i den startgrupp du är anmäld vilket väl känns rätt rimligt

Lars varför skulle man ta bort mattorna?

De kan använda spikmattor istället....

Återigen, det finns en mycket fin och trevlig grupp för ändamålet:

http://www.funbeat.se/life/groups/overview.aspx?GroupID=482

> Mattias du klockas korrekt om du startar i den startgrupp du är anmäld vilket väl känns rätt rimligt

Jaha, så tolkar inte jag det. Är det inte så att jag t ex får starttiden 04:16:00 även om jag rullar över mattan 04:16:55?

Leif, jag menar naturligtvis inte att man ska ta bort mattorna.
Jag tycker bara att det blir lite konstigt att ta bort mattan just i starten. Jag förstår att man vill att folk ska starta i rätt grupp. Jag tyckte bara att det var en logisk förlängning om m

Mattias om klockan går igång 00 och du rent faktiskt rullar över mattan 55 sekunder senare vad spelar det för roll i praktiken?

Lars jag har faktiskt hört av snabbåkare att dom gärna ser att grupperna håller måttet dvs 70 räcker

Lars: På vilket sätt blir tokigt om du missar din start?
Tvingar de dig att köra straffrunda eller för att du inte klarade förra årets tid så tvingar skammen dig att begå harakiri?

Stefan: Jag vet det och övervägde att lägga inlägget där. Det är dock stor skillnad i antal medlemmar i dessa två grupper och många som är medlemmar här vet inte ens om att det finns en sådan grupp (gissar jag). Själv tyckte jag att nyhetsvärdet var tillr

> Mattias om klockan går igång 00 och du rent faktiskt rullar över mattan 55 sekunder senare vad spelar det för roll i praktiken?

I praktiken för mig personligen innebär det att en del av det roliga försvinner. På samma sätt som att en del av det roliga