Quote from Funbeat user on 24 September 2008, 10:31Mattias du klockas korrekt om du startar i den startgrupp du är anmäld vilket väl känns rätt rimligt
Lars varför skulle man ta bort mattorna?
Mattias du klockas korrekt om du startar i den startgrupp du är anmäld vilket väl känns rätt rimligt
Lars varför skulle man ta bort mattorna?
Quote from Funbeat user on 24 September 2008, 12:19De kan använda spikmattor istället....
De kan använda spikmattor istället....
Quote from Funbeat user on 24 September 2008, 12:26Återigen, det finns en mycket fin och trevlig grupp för ändamålet:
http://www.funbeat.se/life/groups/overview.aspx?GroupID=482
Återigen, det finns en mycket fin och trevlig grupp för ändamålet:
Quote from Funbeat user on 24 September 2008, 12:45> Mattias du klockas korrekt om du startar i den startgrupp du är anmäld vilket väl känns rätt rimligt
Jaha, så tolkar inte jag det. Är det inte så att jag t ex får starttiden 04:16:00 även om jag rullar över mattan 04:16:55?
> Mattias du klockas korrekt om du startar i den startgrupp du är anmäld vilket väl känns rätt rimligt
Jaha, så tolkar inte jag det. Är det inte så att jag t ex får starttiden 04:16:00 även om jag rullar över mattan 04:16:55?
Quote from Bertil Nolheim on 24 September 2008, 12:48Leif, jag menar naturligtvis inte att man ska ta bort mattorna.
Jag tycker bara att det blir lite konstigt att ta bort mattan just i starten. Jag förstår att man vill att folk ska starta i rätt grupp. Jag tyckte bara att det var en logisk förlängning om m
Leif, jag menar naturligtvis inte att man ska ta bort mattorna.
Jag tycker bara att det blir lite konstigt att ta bort mattan just i starten. Jag förstår att man vill att folk ska starta i rätt grupp. Jag tyckte bara att det var en logisk förlängning om m
Quote from Funbeat user on 24 September 2008, 13:06Mattias om klockan går igång 00 och du rent faktiskt rullar över mattan 55 sekunder senare vad spelar det för roll i praktiken?
Mattias om klockan går igång 00 och du rent faktiskt rullar över mattan 55 sekunder senare vad spelar det för roll i praktiken?
Quote from Funbeat user on 24 September 2008, 13:07Lars jag har faktiskt hört av snabbåkare att dom gärna ser att grupperna håller måttet dvs 70 räcker
Lars jag har faktiskt hört av snabbåkare att dom gärna ser att grupperna håller måttet dvs 70 räcker
Quote from Funbeat user on 24 September 2008, 13:09Lars: På vilket sätt blir tokigt om du missar din start?
Tvingar de dig att köra straffrunda eller för att du inte klarade förra årets tid så tvingar skammen dig att begå harakiri?
Lars: På vilket sätt blir tokigt om du missar din start?
Tvingar de dig att köra straffrunda eller för att du inte klarade förra årets tid så tvingar skammen dig att begå harakiri?
Quote from Funbeat user on 24 September 2008, 13:12Stefan: Jag vet det och övervägde att lägga inlägget där. Det är dock stor skillnad i antal medlemmar i dessa två grupper och många som är medlemmar här vet inte ens om att det finns en sådan grupp (gissar jag). Själv tyckte jag att nyhetsvärdet var tillr
Stefan: Jag vet det och övervägde att lägga inlägget där. Det är dock stor skillnad i antal medlemmar i dessa två grupper och många som är medlemmar här vet inte ens om att det finns en sådan grupp (gissar jag). Själv tyckte jag att nyhetsvärdet var tillr
Quote from Funbeat user on 24 September 2008, 13:32> Mattias om klockan går igång 00 och du rent faktiskt rullar över mattan 55 sekunder senare vad spelar det för roll i praktiken?
I praktiken för mig personligen innebär det att en del av det roliga försvinner. På samma sätt som att en del av det roliga
> Mattias om klockan går igång 00 och du rent faktiskt rullar över mattan 55 sekunder senare vad spelar det för roll i praktiken?
I praktiken för mig personligen innebär det att en del av det roliga försvinner. På samma sätt som att en del av det roliga