Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelViktigt angående "resultatlistorn …
You need to log in to create posts and topics.

Inte för mig.

Hej Stefan.

Om du uppfattar en tråd som denna "absolut OT".

Då kan jag rekommendera att du gör som Japanerna.
Och vad gör dom? Jo dom trycker på MSO knappen nere till höger.

Om nu Raymond vill och tycker att detta är värt att lägga ner lite tid på så

P, som jag förstått det finns det en grupp just för Vätternrundan och då är det väl inte helt långsökt att posta tråden där.
Jag anser att det är bra att forumet är indelat i olika grupper men det anser alltså inte du?

Jag är inte med i vättern gruppen, men är med i cykelgruppen.

Är tacksamt att Raymond posta här.

Hej Stefan.

"som jag förstått det finns det en grupp just för Vätternrundan och då är det väl inte helt långsökt att posta tråden där."

Nej det är det absolut inte. Det skulle tom kunna vara lämpligt att så göra. Och mig veterligen har jag inte framfört

Ja det stämmer P, jag anser att det blir mer användarvänligt om man postar i dom olika grupperna som finns här. Anledningen till att Raymond postar VR frågor i cykelgruppen är enligt honom att ingen läser dom i VR gruppen, men är inte det då själva proble

Jag tror nog att det finns en del som läser inlägg i gruppen Vätternrundan, jag har själv startat trådar där. Däremot finns det många (tror jag, Gary är uppenbarligen en av dem) som kör Vätternrundan utan att vara med i gruppen Vätternrundan. Att det finn

Det kan väl vara svårt nog att hålla reda på alla grupper som finns här så den här typen av trådar är välkomna i mina ögon.

Stefan då vi inte har forummoderatorer men väl en MSO knapp så tycker jag att det är bättre att fria än fälla. Om det inte passar

Hej Stefan..

Jag anser att du har rätt till del. Att denna tråd kanske skulle göra sig i VR gruppen. Men det är inte det som mitt budskap till dig gäller. Det var/är att om du inte tycker att ett inlägg/tråd intresserar dig, så finns MSO knappen.

Och at

Jag är inte med i VR-gruppen men läser med stor förnöjelse inlägget här i Cykelgruppen.

Tycker fö det är enklare att ha få grupper och istället sålla på rubrikerna på trådarna.

Om man nu tycker VR trådar är trista i cykelgruppen (eller vilka j-a tråda