Quote from Funbeat user on 5 October 2008, 20:27Inte för mig.
Inte för mig.
Quote from Funbeat user on 5 October 2008, 21:34Hej Stefan.
Om du uppfattar en tråd som denna "absolut OT".
Då kan jag rekommendera att du gör som Japanerna.
Och vad gör dom? Jo dom trycker på MSO knappen nere till höger.Om nu Raymond vill och tycker att detta är värt att lägga ner lite tid på så
Hej Stefan.
Om du uppfattar en tråd som denna "absolut OT".
Då kan jag rekommendera att du gör som Japanerna.
Och vad gör dom? Jo dom trycker på MSO knappen nere till höger.
Om nu Raymond vill och tycker att detta är värt att lägga ner lite tid på så
Quote from Funbeat user on 5 October 2008, 22:16P, som jag förstått det finns det en grupp just för Vätternrundan och då är det väl inte helt långsökt att posta tråden där.
Jag anser att det är bra att forumet är indelat i olika grupper men det anser alltså inte du?
P, som jag förstått det finns det en grupp just för Vätternrundan och då är det väl inte helt långsökt att posta tråden där.
Jag anser att det är bra att forumet är indelat i olika grupper men det anser alltså inte du?
Quote from Lena O on 5 October 2008, 23:05Jag är inte med i vättern gruppen, men är med i cykelgruppen.
Är tacksamt att Raymond posta här.
Jag är inte med i vättern gruppen, men är med i cykelgruppen.
Är tacksamt att Raymond posta här.
Quote from Funbeat user on 6 October 2008, 01:13Hej Stefan.
"som jag förstått det finns det en grupp just för Vätternrundan och då är det väl inte helt långsökt att posta tråden där."
Nej det är det absolut inte. Det skulle tom kunna vara lämpligt att så göra. Och mig veterligen har jag inte framfört
Hej Stefan.
"som jag förstått det finns det en grupp just för Vätternrundan och då är det väl inte helt långsökt att posta tråden där."
Nej det är det absolut inte. Det skulle tom kunna vara lämpligt att så göra. Och mig veterligen har jag inte framfört
Quote from Funbeat user on 6 October 2008, 10:14Ja det stämmer P, jag anser att det blir mer användarvänligt om man postar i dom olika grupperna som finns här. Anledningen till att Raymond postar VR frågor i cykelgruppen är enligt honom att ingen läser dom i VR gruppen, men är inte det då själva proble
Ja det stämmer P, jag anser att det blir mer användarvänligt om man postar i dom olika grupperna som finns här. Anledningen till att Raymond postar VR frågor i cykelgruppen är enligt honom att ingen läser dom i VR gruppen, men är inte det då själva proble
Quote from Funbeat user on 6 October 2008, 10:33Jag tror nog att det finns en del som läser inlägg i gruppen Vätternrundan, jag har själv startat trådar där. Däremot finns det många (tror jag, Gary är uppenbarligen en av dem) som kör Vätternrundan utan att vara med i gruppen Vätternrundan. Att det finn
Jag tror nog att det finns en del som läser inlägg i gruppen Vätternrundan, jag har själv startat trådar där. Däremot finns det många (tror jag, Gary är uppenbarligen en av dem) som kör Vätternrundan utan att vara med i gruppen Vätternrundan. Att det finn
Quote from Christian Wahlberg on 6 October 2008, 10:56Det kan väl vara svårt nog att hålla reda på alla grupper som finns här så den här typen av trådar är välkomna i mina ögon.
Stefan då vi inte har forummoderatorer men väl en MSO knapp så tycker jag att det är bättre att fria än fälla. Om det inte passar
Det kan väl vara svårt nog att hålla reda på alla grupper som finns här så den här typen av trådar är välkomna i mina ögon.
Stefan då vi inte har forummoderatorer men väl en MSO knapp så tycker jag att det är bättre att fria än fälla. Om det inte passar
Quote from Funbeat user on 6 October 2008, 10:57Hej Stefan..
Jag anser att du har rätt till del. Att denna tråd kanske skulle göra sig i VR gruppen. Men det är inte det som mitt budskap till dig gäller. Det var/är att om du inte tycker att ett inlägg/tråd intresserar dig, så finns MSO knappen.
Och at
Hej Stefan..
Jag anser att du har rätt till del. Att denna tråd kanske skulle göra sig i VR gruppen. Men det är inte det som mitt budskap till dig gäller. Det var/är att om du inte tycker att ett inlägg/tråd intresserar dig, så finns MSO knappen.
Och at
Quote from Funbeat user on 6 October 2008, 10:59Jag är inte med i VR-gruppen men läser med stor förnöjelse inlägget här i Cykelgruppen.
Tycker fö det är enklare att ha få grupper och istället sålla på rubrikerna på trådarna.
Om man nu tycker VR trådar är trista i cykelgruppen (eller vilka j-a tråda
Jag är inte med i VR-gruppen men läser med stor förnöjelse inlägget här i Cykelgruppen.
Tycker fö det är enklare att ha få grupper och istället sålla på rubrikerna på trådarna.
Om man nu tycker VR trådar är trista i cykelgruppen (eller vilka j-a tråda