Quote from Guest on 8 January 2009, 10:05Fredrik är ful!
Fredrik är ful!
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 10:15samuel e fulare... usch oh fy.
samuel e fulare... usch oh fy.
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 10:43Hehe, som om de skulle vara möjligt, vilket skämt! 😀
Hehe, som om de skulle vara möjligt, vilket skämt! 😀
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 10:44funbeat e allvar. inget skämt. :@
funbeat e allvar. inget skämt. :@
Quote from Funbeat user on 13 January 2009, 22:39Om man går ut och dricker några starka och dansar på Sliver en kväll/natt måste man ju kunna räkna det också.. =)
Blir många timmar på Fredrik då.
Vet ju att Fredrik kan dansa all fall..hehe
Om man går ut och dricker några starka och dansar på Sliver en kväll/natt måste man ju kunna räkna det också.. =)
Blir många timmar på Fredrik då.
Vet ju att Fredrik kan dansa all fall..hehe
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 10:11om inte annat måste man ju kunna räkna både dansen och ölhävningen som vardagsmotion.
om inte annat måste man ju kunna räkna både dansen och ölhävningen som vardagsmotion.
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 18:01Ok, Om ölhävning står med på listan. Jag ska på hårdtråning i slutet på månaden. Det måste räknas om man springer ett par varv runt bordet.
Ok, Om ölhävning står med på listan. Jag ska på hårdtråning i slutet på månaden. Det måste räknas om man springer ett par varv runt bordet.
Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 16:02Hård träning har nu börjat!
Siktar på inta sommaren med ett sexpack
på magen. Sen ska jag vara med i nya 300 filmen.
😉This is SPARTA..
Hård träning har nu börjat!
Siktar på inta sommaren med ett sexpack
på magen. Sen ska jag vara med i nya 300 filmen.
😉
This is SPARTA..
Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 17:46kör hårt. så ska jag komma med ett 8 pack å skrika THIS IS JÖNKÖPING BIATCH
kör hårt. så ska jag komma med ett 8 pack å skrika THIS IS JÖNKÖPING BIATCH
Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 18:15Gör ni så, själv kommer jag med ett flak och slappar i skuggan. 😉
Gör ni så, själv kommer jag med ett flak och slappar i skuggan. 😉