Quote from Funbeat user on 24 January 2009, 09:37Vilken diskussion;) ni är ju roliga ni.. Jag ska nog ta och lägga in lite vardagsmotion nu, de va en tuff morgon(H:) hahaaha.. ha de bra..
Vilken diskussion;) ni är ju roliga ni.. Jag ska nog ta och lägga in lite vardagsmotion nu, de va en tuff morgon(H:) hahaaha.. ha de bra..
Quote from Funbeat user on 25 January 2009, 21:25allt är tufft när man e så liten som du...
allt är tufft när man e så liten som du...
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 21:20haha aa jag vet.. bara att ner brödet från hyllan blir jobbigt när man är så liten;) visst visst.. men du borde la få svindel bara du reser dig upp när du är så lång??? (H)
haha aa jag vet.. bara att ner brödet från hyllan blir jobbigt när man är så liten;) visst visst.. men du borde la få svindel bara du reser dig upp när du är så lång??? (H)
Quote from Funbeat user on 27 January 2009, 09:57luften är ren och frisk här uppe så det får mej att må bra och hålla mej ifrån att få svindel och liknande latviga saker.
luften är ren och frisk här uppe så det får mej att må bra och hålla mej ifrån att få svindel och liknande latviga saker.