Quote from Guest on 22 January 2012, 19:33Jag hittar ingenstans att hålla koll på vikten och se utvecklingen? Stämmer det att den funktionen saknas? Jag skulle vilja kunna lägga in vikt och mått på tex höft/midja/byst och lår.
Det finns på andra sajter men varför ska jag behöva hänga på flera st
Jag hittar ingenstans att hålla koll på vikten och se utvecklingen? Stämmer det att den funktionen saknas? Jag skulle vilja kunna lägga in vikt och mått på tex höft/midja/byst och lår.
Det finns på andra sajter men varför ska jag behöva hänga på flera st
Quote from Funbeat user on 22 January 2012, 19:43Du kan skriva "hemliga" noteringar i din träningskalender
Du kan skriva "hemliga" noteringar i din träningskalender
Quote from Funbeat user on 22 January 2012, 19:44aha, jag hoppades på lite kurvor och diagram.. 🙂
aha, jag hoppades på lite kurvor och diagram.. 🙂
Quote from Funbeat user on 22 January 2012, 19:45Nä... Herregud. FB är en träningssajt. Då är vikten helt irrelevant... *skrivet med en uns av sarkasm och ett stort glatt leende* 😀
Nä... Herregud. FB är en träningssajt. Då är vikten helt irrelevant... *skrivet med en uns av sarkasm och ett stort glatt leende* 😀
Quote from Funbeat user on 22 January 2012, 19:51Under min viktnedgång förra våren så skrev jag in den som dagsnotering i kalendern. Sen går det att få diagram i analysen.
Under min viktnedgång förra våren så skrev jag in den som dagsnotering i kalendern. Sen går det att få diagram i analysen.
Quote from Funbeat user on 22 January 2012, 19:53Jag tycker faktiskt att funbeat prioriterar ganska bra här. Det väsentliga finns för en tränande människa: vikt och även mängd intagen energi om man vill ha koll på det, vilket man kan vara intresserad av även om man inte vill gå ner i vikt.
My 5c.
Jag tycker faktiskt att funbeat prioriterar ganska bra här. Det väsentliga finns för en tränande människa: vikt och även mängd intagen energi om man vill ha koll på det, vilket man kan vara intresserad av även om man inte vill gå ner i vikt.
My 5c.
Quote from Funbeat user on 22 January 2012, 19:53Men Jenny. Om man inte håller koll på vikten, hur vet man hur många gräddbakelser man skall äta per långpass?
Men Jenny. Om man inte håller koll på vikten, hur vet man hur många gräddbakelser man skall äta per långpass?
Quote from Funbeat user on 22 January 2012, 19:54Magnus: precis min poäng faktiskt! 🙂
Magnus: precis min poäng faktiskt! 🙂
Quote from Funbeat user on 22 January 2012, 19:54Vikten kan du lägga in som dagsnotering och få en kurva på. De andra måtten finns ingen möjlighet att lägga in och få någon analys på såvitt jag vet.
Vikten kan du lägga in som dagsnotering och få en kurva på. De andra måtten finns ingen möjlighet att lägga in och få någon analys på såvitt jag vet.
Quote from Funbeat user on 22 January 2012, 19:55Ja Jenny, visst kan det vara så 🙂 och för dem som tycker det är viktigt så går det ju som sagt tidigare att lösa. Förstår din *irri*-känsla.
Ja Jenny, visst kan det vara så 🙂 och för dem som tycker det är viktigt så går det ju som sagt tidigare att lösa. Förstår din *irri*-känsla.