Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatViktkoll?
You need to log in to create posts and topics.

oj vad alla var på hugget. Tack för alla svar och idéer. Får kolla på det där sedan. Nu ska Jag, min crosstrainer och Bones ha en "dejt". 🙂 Ha en bra kväll!

Känner mig missförstådd. Missade ni delen där jag hade ett stort glatt leende på läpparna??? :O

Och jag är inte alls irriterad! Faktum är att jag har helt slutat bry mig om min vikt och lyckades hälla i mig både en liter öl och en liter glass under min v

Nej, jag missförstod dig inte. 😉 Jag gillar ändå funbeats inställning till viktkollen! (t+)

Sant att om man BARA bryr sig om vikten (men personligen tycker jag att det är för dålig information), så saknar jag ÄNDÅ byst-, midje och rumpmått. Och visst kan man skriva dem som en kommentar, men då får man inte en graf och då kan man lika gärna fylla

En LITER glass??? - Jag gillar glass och anses äta mycket men en halvliter brukar räcka för mig! (En liter öl har jag inga problem med 🙂 )

Jag tycker att SIA:s 1,5l-paket är ganska lagom. En halvliter är väl något man använder för att retas?

Glass är överreklamerat. Nä tacka vet jag choklad och riktigt onyttigt godis (H)

Vad gäller att monitorera tex midjemått så kan man väl lura systemet genom att regga det under vilopuls tex som det går att få graf över.

Peter: Det glädjer mig att höra att du inte _bara_ dricker whisky! 😉

Det gäller ju att ha ett balanserat intag från onyttighetscirkeln.

Eller onyttighetspyramiden, eller vilken geometrisk figur som nu är populär för närvarande.
Möbiusband kanske, men blir det ett ensidigt intag då?

Näe Jenny. När whiskyn är slut kan jag tänka mig att pressa ner både öl och vin. Jag är inte knusslig på det viset 😉