Quote from Tini Kjellin on 27 February 2011, 10:17Jag tror inte det har så mycket med att knäppa folk på näsan som att prioritera vad som hinns med. Från början var det nog för att särskilja sig från hälsosajter men jag tror nog Olle lyssnat på önskemålen och petat in det på sin att-göra-lista. Problemet
Jag tror inte det har så mycket med att knäppa folk på näsan som att prioritera vad som hinns med. Från början var det nog för att särskilja sig från hälsosajter men jag tror nog Olle lyssnat på önskemålen och petat in det på sin att-göra-lista. Problemet
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 10:23Tävlingsresultat är viktigare än viktmål på en träningsite.
Tävlingsresultat är viktigare än viktmål på en träningsite.
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 11:55Det beror väl på varför man tränar.
Det finns många som börjar träna för just det att gå ner i vikt.
Alla har olika mål med träning 😉
Det beror väl på varför man tränar.
Det finns många som börjar träna för just det att gå ner i vikt.
Alla har olika mål med träning 😉
Quote from Vera Werner on 27 February 2011, 14:05Viktnedgång är också tävlingssresultat 😉
Viktnedgång är också tävlingssresultat 😉
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 14:18Vad är världsrekordet i låg vikt? 😉
Vad är världsrekordet i låg vikt? 😉
Quote from Vera Werner on 27 February 2011, 14:32hehe ok ok (H)
hehe ok ok (H)
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 16:18Lars, vad är världsrekordet i orientering? (H)
Lars, vad är världsrekordet i orientering? (H)
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 19:55"Tävlingsresultat är viktigare än viktmål på en träningsite."
Träningsresultat är viktigare än viktmål på en träningssite.
🙂
"Tävlingsresultat är viktigare än viktmål på en träningsite."
Träningsresultat är viktigare än viktmål på en träningssite.
🙂
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 20:29När vi gjorde en lite improviserad gallupundersökning i höstas så var det många som ville ha möjligheten att kunna ange vikt som mål. Personligen tycker jag att det passar väl in på en träningssida eftersom kroppsvikt är avgörande för i vilken klass man t
När vi gjorde en lite improviserad gallupundersökning i höstas så var det många som ville ha möjligheten att kunna ange vikt som mål. Personligen tycker jag att det passar väl in på en träningssida eftersom kroppsvikt är avgörande för i vilken klass man t
Quote from Vera Werner on 10 March 2011, 06:52väldigt bra skrivet Mikael
väldigt bra skrivet Mikael