Quote from Guest on 22 June 2009, 08:12Vildmarksmilen (10,7 km) och Vildmark15 (15,7 km). Hemlingby, Gävle. Underlaget består av allt från lättsprungna stigar till svår terräng. Det gäller att anpassa fart till underlag. Banorna avslutas med ett upplopp uppför Hemlingbybergets slalombacke. All
Vildmarksmilen (10,7 km) och Vildmark15 (15,7 km). Hemlingby, Gävle. Underlaget består av allt från lättsprungna stigar till svår terräng. Det gäller att anpassa fart till underlag. Banorna avslutas med ett upplopp uppför Hemlingbybergets slalombacke. All
Quote from Funbeat user on 22 June 2009, 08:22Många verkar springa ett annat lopp den här dagen som flitigt (och väldigt duktigt) marknadsförs här på forumet. Men för mig lutar det åt att försöka klara av Vildmark15 den här lördagen. Det passar också bättre till i min planeringen inför CCC sista hele
Många verkar springa ett annat lopp den här dagen som flitigt (och väldigt duktigt) marknadsförs här på forumet. Men för mig lutar det åt att försöka klara av Vildmark15 den här lördagen. Det passar också bättre till i min planeringen inför CCC sista hele
Quote from Funbeat user on 22 June 2009, 19:46Ja det är ju aldrig helt lätt det här med att få till ett lopp som inte kolliderar med andra av ungefärligen samma typ. Vi kollade faktiskt in vad vi tyckte var lopp som skulle kollidera med vårt Månkarbo Marathon 2009 och hittade Triathlon i Kalmar samt
Ja det är ju aldrig helt lätt det här med att få till ett lopp som inte kolliderar med andra av ungefärligen samma typ. Vi kollade faktiskt in vad vi tyckte var lopp som skulle kollidera med vårt Månkarbo Marathon 2009 och hittade Triathlon i Kalmar samt
Quote from Funbeat user on 22 June 2009, 21:54Vad menar du med "delning"? Menar du samarrangemang? Hör gärna av dig, jag är med i arrangörsklubben.
Vad menar du med "delning"? Menar du samarrangemang? Hör gärna av dig, jag är med i arrangörsklubben.
Quote from Funbeat user on 22 June 2009, 22:03Med delning så menade jag att man delar på sig så att ett lopp tar en helg å det andra nästa. Samarrangemang....tja varför inte....men jag tror nog med arbetsbördan som den ser ut just nu innebär att Månkarbo IF inte är så där värst intresserade.! Skicka
Med delning så menade jag att man delar på sig så att ett lopp tar en helg å det andra nästa. Samarrangemang....tja varför inte....men jag tror nog med arbetsbördan som den ser ut just nu innebär att Månkarbo IF inte är så där värst intresserade.! Skicka
Quote from Funbeat user on 23 June 2009, 20:44Aha jag fattar hur du menar. Nej du har rätt, för många mil emellan för att samarrangera. Hm varför vill du ha 2008 års inbjudan?? Den för 2009 kan du kolla här, www.vildmarksmilen.com
Aha jag fattar hur du menar. Nej du har rätt, för många mil emellan för att samarrangera. Hm varför vill du ha 2008 års inbjudan?? Den för 2009 kan du kolla här, http://www.vildmarksmilen.com
Quote from Funbeat user on 23 June 2009, 20:46Till alla: Kolla in inbjudan på www.vildmarksmilen.com Det finns bla ett fint fotogalleri som beskriver banan km för km med bilder.
Hjärtligt välkomna till Gästrikeskogarna, vi tycker inte direkt vi konkurrerar med Månkarbo marathon som antytts på Funbeat
Till alla: Kolla in inbjudan på http://www.vildmarksmilen.com Det finns bla ett fint fotogalleri som beskriver banan km för km med bilder.
Hjärtligt välkomna till Gästrikeskogarna, vi tycker inte direkt vi konkurrerar med Månkarbo marathon som antytts på Funbeat
Quote from Funbeat user on 23 June 2009, 21:37Jo, Sandra det är helt olika lopp. En platt halvmara vs Terräng i vildmarken. Bägge har sin tjusning. Förresten så är Vildmark 10 och Vildmark 15 också två helt olika lopp. 10:an är visserligen terräng men på hyfsat fina stigar. Jag har inte kört 15 men d
Jo, Sandra det är helt olika lopp. En platt halvmara vs Terräng i vildmarken. Bägge har sin tjusning. Förresten så är Vildmark 10 och Vildmark 15 också två helt olika lopp. 10:an är visserligen terräng men på hyfsat fina stigar. Jag har inte kört 15 men d
Quote from Funbeat user on 28 June 2009, 10:40Tips: Bilderna från varje km på banan ligger under "Banfakta". Under fotogalleri däremot finns foton på målgångarna efter den tuffa avslutningen i slalombacken.
Tips: Bilderna från varje km på banan ligger under "Banfakta". Under fotogalleri däremot finns foton på målgångarna efter den tuffa avslutningen i slalombacken.
Quote from Funbeat user on 6 July 2009, 11:44Nytagna bilder från 15 km-banan finns nu på hemsidan, www.hemlingbylk.se
Härlig tuff skogsterräng!
Nytagna bilder från 15 km-banan finns nu på hemsidan, http://www.hemlingbylk.se
Härlig tuff skogsterräng!