Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

"Skogsterräng" är väl inte rätta ordet :-). Vildmark passar bättre in på 15km. Om någon blir orolig och inte vill testa att springa i vildmarken så nämner jag, igen, att milloppet är helt annorlunda än 15km och går på stig hela vägen.

Var hittar man de bilderna?

Som den skogsmulle jag är sprang jag Vildmark15 första gången som loppet gick och uppskattade det mycket. Trots dålig tid hade jag det roligt i skogen och myste över myrarna. Stenarna var inte riktigt lika roliga eftersom jag har snubbelfötter. Samtidigt

Erik, bilderna finns. Kanske var nåt tekniskt strul när du kollade, har varit segt på Idrott Online idag. Eva, det är nog trots allt bra att bilderna visar verkligheten, (även om det inte är sådär tuff terräng varje meter). Så att det inte blir en obehagl

Jag menade inte riktigt så, Sandra. Klart man ska visa bilderna såsom banan ser ut. Jag menade snarare vilka som är lockade att springa ett terränglopp av den här typen? Ren nyfikenhet hos mig alltså! Dessutom ville jag hjälpa till att hålla tråden levand

Mera obehagliga bilder! 🙂

http://www.pixbox.se/alb_show_id1091610_page0.html

Eva, jag tog det inte som kritik 🙂
Jag får verkligen tacka dig att du håller tråden levande med tanke på det konkurrerande loppets hundrasjuttielva inlägg 😉

Det här låter riktigt intressant. Får nog lägga in det i nästa års kalender (är bortrest på semester i år). Ser mycket roligare ut än asfalt. 😀

Fina bilder. Man inser skillnaden när man kommer till bilden "10 km rakt fram och 15 km åt höger" och man ser ingen stig till höger 🙂

Efter att ha kollat Eriks fina bilder blir jag riktigt sugen på Vildmark15-banan (H:) Är nog tvungen att dra till Hemlingby i morgon och köra ett varv. Jag kommer ju agera efterlöpare på själva loppet - vilket också är roligt.

Faktum är att de flesta som