Quote from Guest on 25 September 2010, 09:46Finns väl massor av trådar om det men ställer frågan ändå.2 punkteringar på min pendligsväg denna veckan vägverket har klistrat o grusat blir småsten som äter sej in i däcken,har tittat på continentals olika varianter.Kom med massor av bra förslag:)Som de
Finns väl massor av trådar om det men ställer frågan ändå.2 punkteringar på min pendligsväg denna veckan vägverket har klistrat o grusat blir småsten som äter sej in i däcken,har tittat på continentals olika varianter.Kom med massor av bra förslag:)Som de
Quote from Funbeat user on 25 September 2010, 09:564-Seasons är stryktåliga.
4-Seasons är stryktåliga.
Quote from Funbeat user on 25 September 2010, 11:15När det ändå dök upp en tråd som handlar om däck, så kan jag ju passa på jag med.
Köpte ett par ny däck nu, michelin race 3.
Hur många mil kan man räkna med att dessa håller, sådär mellan tummen och pekfingret?!
När det ändå dök upp en tråd som handlar om däck, så kan jag ju passa på jag med.
Köpte ett par ny däck nu, michelin race 3.
Hur många mil kan man räkna med att dessa håller, sådär mellan tummen och pekfingret?!
Quote from Funbeat user on 25 September 2010, 13:12ok är väl 4 season o ultra det stod mellan,antar att pris o tillgänlighet får avgöra,wiggle har paketpris med slang på ultra ,är något av dom sämre/bättre,på svart is?börjar redan bli lite nervig för dom där framhjuls-släppen.
ok är väl 4 season o ultra det stod mellan,antar att pris o tillgänlighet får avgöra,wiggle har paketpris med slang på ultra ,är något av dom sämre/bättre,på svart is?börjar redan bli lite nervig för dom där framhjuls-släppen.
Quote from Funbeat user on 25 September 2010, 16:14Vittoria Open Pave Evo Cg sägs vara hyfsat punkteringssäkra och bekväma trots att de bara är 24 mm breda och väger inte mer än 240 gram. Sedan är det väl en smaksak huruvida man tycker gröna däck är snyggt 🙂
Vittoria Open Pave Evo Cg sägs vara hyfsat punkteringssäkra och bekväma trots att de bara är 24 mm breda och väger inte mer än 240 gram. Sedan är det väl en smaksak huruvida man tycker gröna däck är snyggt 🙂
Quote from Funbeat user on 25 September 2010, 22:36http://reviews.roadbikereview.com/blog/vittoria-open-pave-evo-cg-clincher-tires-pro-review/
Det er et helt topp dekk (t+)
http://reviews.roadbikereview.com/blog/vittoria-open-pave-evo-cg-clincher-tires-pro-review/
Det er et helt topp dekk (t+)
Quote from Funbeat user on 26 September 2010, 22:09continental 4000s blev det,efter en del funderande:)
continental 4000s blev det,efter en del funderande:)
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 06:45Ska bli intressant att höra om de håller för din pendling.
Även de lite rejsigare (läs lättvikt) däcken tycks ha blivit mycket bättre i punkahänseende på senare år.
Men varför valde du inte Conti Gatorskin?
Fåfänga? 😉
Ska bli intressant att höra om de håller för din pendling.
Även de lite rejsigare (läs lättvikt) däcken tycks ha blivit mycket bättre i punkahänseende på senare år.
Men varför valde du inte Conti Gatorskin?
Fåfänga? 😉
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 08:23ja varför,hoppas jag inte ställer mej själv den frågan om någon månad:)nej tyckte nog att dom här verkar vara ett hyfsta val,fåfänga nja vet inte riktigt vad du menar där, inte många som ser dom där ute i mörkret.
ja varför,hoppas jag inte ställer mej själv den frågan om någon månad:)nej tyckte nog att dom här verkar vara ett hyfsta val,fåfänga nja vet inte riktigt vad du menar där, inte många som ser dom där ute i mörkret.
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 10:51Jag skulle också vilja höra hur många mil ni kör på era däck. Jag bytte till Gator skins 28mm på pendlaren i våras. De har klarat sig mycet bra över sommaren men nu har jag haft 4 punkor på ca 10 mil. De har gått ca 150 mil och ser inte slitna ut men det
Jag skulle också vilja höra hur många mil ni kör på era däck. Jag bytte till Gator skins 28mm på pendlaren i våras. De har klarat sig mycet bra över sommaren men nu har jag haft 4 punkor på ca 10 mil. De har gått ca 150 mil och ser inte slitna ut men det