Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 15:28Nu kör jag ju mtb till jobbet, så de billiga Michelin Pilot Sport-sulorna på Chainreaction går tyvärr bort. Men även mtb-varianten (270 kr) har fått fina reviews, liksom Schwalbe Marathon Racer (370 kr). Någon av dessa blir det nog.
Tack för all input.
Nu kör jag ju mtb till jobbet, så de billiga Michelin Pilot Sport-sulorna på Chainreaction går tyvärr bort. Men även mtb-varianten (270 kr) har fått fina reviews, liksom Schwalbe Marathon Racer (370 kr). Någon av dessa blir det nog.
Tack för all input.
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 19:11Om valet står mellan Kojak och Marathon så är det stor skillnad (har provat båda, dock inte Marathon racer).
Kojak är slätt och mycket mer lättrullat, Marathon är tjockare och stabilare, även på sidorna vilket minskar risken för klämpunkor.
Om valet står mellan Kojak och Marathon så är det stor skillnad (har provat båda, dock inte Marathon racer).
Kojak är slätt och mycket mer lättrullat, Marathon är tjockare och stabilare, även på sidorna vilket minskar risken för klämpunkor.
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 20:13Kojak ser verkligen schweincoolt ut! Men jag vågar mig inte på det eftersom det måste funka på skogsstig och i regn.
Kojak ser verkligen schweincoolt ut! Men jag vågar mig inte på det eftersom det måste funka på skogsstig och i regn.