Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 16:39Min överkropp är still så jag slipper skav
Min överkropp är still så jag slipper skav
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 17:15Jag kan inte ens ha på mig kläder med annat än mjukt tyg innerst. Ska jag ha en vanlig bomullsskjorta måste jag ha en mjuk t-shirt under, annars blir det katastrof. Så nej, det går inte att "träna in".
Men jag har kommit på en lösning ändå, tror jag. Jag
Jag kan inte ens ha på mig kläder med annat än mjukt tyg innerst. Ska jag ha en vanlig bomullsskjorta måste jag ha en mjuk t-shirt under, annars blir det katastrof. Så nej, det går inte att "träna in".
Men jag har kommit på en lösning ändå, tror jag. Jag
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 17:23När det gäller skor finns det ett par saker man ska bestämma sig för:
Vill du kunna klicka fast fötterna i pedalerna? I så fall ska du ha skor som man kan skruva fast SPD-/Look-klossar eller liknande under, och pedaler som passar till. Du kan utnyttja be
När det gäller skor finns det ett par saker man ska bestämma sig för:
Vill du kunna klicka fast fötterna i pedalerna? I så fall ska du ha skor som man kan skruva fast SPD-/Look-klossar eller liknande under, och pedaler som passar till. Du kan utnyttja be
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 17:49Annars kan man också sätta hängslena i kors...
Annars kan man också sätta hängslena i kors...
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 17:54Använd bh så slipper ni skav.
Använd bh så slipper ni skav.
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 18:07Hör du, Rasmus?
Hör du, Rasmus?
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 18:19Några plagg som jag inte skulle vilja vara utan är lösa ärmar och knävärmare för det är riktigt smigigt om man sticker ut tidigt när det är kylig och sen när solen tittar fram så är det bara att ta av ärmarna och knävärmarna och slippa koka.. Så jag äger
Några plagg som jag inte skulle vilja vara utan är lösa ärmar och knävärmare för det är riktigt smigigt om man sticker ut tidigt när det är kylig och sen när solen tittar fram så är det bara att ta av ärmarna och knävärmarna och slippa koka.. Så jag äger
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 18:20Det blir lite kyligt vid fyyyyspunkten och tio sekundmeter.
Det blir lite kyligt vid fyyyyspunkten och tio sekundmeter.
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 18:33nä man kan ju ha jacka på sig 🙂
nä man kan ju ha jacka på sig 🙂
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 18:39Glöm nu inte att dom måste vara snygga, det är inte löpning vi håller på med..
Glöm nu inte att dom måste vara snygga, det är inte löpning vi håller på med..