Quote from Guest on 20 January 2012, 15:25Jag har satt som mål att springa 10km under 46min och 5km under 21min. Men börjar fundera om det verkligen är realistiskt i år?
Sprang två tävlingar förra året på 10km på 53,23 (maj) 48,57 (aug) och 5km på 22,11 (maj)
Har inte sprungit sedan lidingölop
Jag har satt som mål att springa 10km under 46min och 5km under 21min. Men börjar fundera om det verkligen är realistiskt i år?
Sprang två tävlingar förra året på 10km på 53,23 (maj) 48,57 (aug) och 5km på 22,11 (maj)
Har inte sprungit sedan lidingölop
Quote from Inger Gustås on 20 January 2012, 15:35Jag vågar inte svara på om det är realistiskt just i år med tanke på att du varit skadad. Däremot så tycker jag att under 46 är väldigt blygsamt om du siktar på under 21 på 5 km. 🙂 Jag tror absolut att du fixar under 45 om du samtidigt fixar under 21 på
Jag vågar inte svara på om det är realistiskt just i år med tanke på att du varit skadad. Däremot så tycker jag att under 46 är väldigt blygsamt om du siktar på under 21 på 5 km. 🙂 Jag tror absolut att du fixar under 45 om du samtidigt fixar under 21 på
Quote from Funbeat user on 20 January 2012, 18:4345 min på milen låter mer omöjligt än 21min på 5km för mig, men kanske går det med mer mängdträning. Har lite svårt med den mentala biten när jag ska springa längre. Springer alldeles för långsamt första halvan för att jag är rädd att stumna, sedan ger ja
45 min på milen låter mer omöjligt än 21min på 5km för mig, men kanske går det med mer mängdträning. Har lite svårt med den mentala biten när jag ska springa längre. Springer alldeles för långsamt första halvan för att jag är rädd att stumna, sedan ger ja
Quote from Funbeat user on 20 January 2012, 19:10Hallå där på sig Maria....å vilket underbart efternamn du har då..!!? Ja jag är inte där uppe ifrån utan tycker bara att det var ursnyggt....hehe..
Nu har du varit skadad å kan knappt ta dig till brevlådan utan rollatorn å så börjar du tänka på vilka tide
Hallå där på sig Maria....å vilket underbart efternamn du har då..!!? Ja jag är inte där uppe ifrån utan tycker bara att det var ursnyggt....hehe..
Nu har du varit skadad å kan knappt ta dig till brevlådan utan rollatorn å så börjar du tänka på vilka tide