Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelVilken av dessa MTB ska jag köpa? …
You need to log in to create posts and topics.

Behöver du fråga så är det en lokal cykelhandlare som gäller och definitivt i den prisklassen.

Inte att jag vet speciellt mycket om MTB, men BikeDiscount är lite närmare ...

http://www.bikebuster.se/detaljer/110771.html

Det ligger i din prisklass.

26er vi 29er då?

Som jag skrev ovan så är jag 174 cm lång. Är 29er inte att tänka på då?
Förutom till träning så kommer jag använda cykeln till och från jobbet. Och då även med en chariot cykelvagn halva vägen då jag ska lämna barnen på dagis.
Vidare så

Daniel: 7750 kr är ca 940 euro. Så då kan jag gå upp i prisklass på bike-discount, om man nu får mer för pengarna där.

Jag köpte min MTB på Bikediscount i julas. Om det inte är väldigt bråttom ... men å andra sidan, verkar som om rea:an redan har börjat.

Jag spanade in en Radon ... lite för länge. Bestämde mig till slut på en kväll, men när jag kollade på morgonen, var d

Det är så lätt att slänga ut pengar på bra grejer. Satt och funderade på Radon race 7.0, men trots bättre komponenter så beställde jag tillslut en 6.0. Kommer definitivt uppfylla mina behov. Ville trots allt köpa en "budget" cykel som har hyffsade kompone

Det ser ut til og vere en OK sykkel til skr. 6200,-
Grattis med ny!

Ja ... nu är det bara att vänta på leverensen ... och ha kul! 🙂

Lycka Till Peter, köpte en race 7 ifjol och den var riktigt bra. Och prisvärd med de komponenterna...

"En 29er går fortare och mjukare och har samma hjuldimension som hybrider och räcers bara fördelar alltså."

Jag tänkte bara slänga in en fråga med anledning av citatet. Så 29" MTBs har alltså samma hjuldimension som racers som man kallar 28"? Och skillna