Quote from Funbeat user on 15 December 2009, 18:41Mycket olika svar nu bland cykel sorterna... Men jag har nu kollat upp min storlek iallafall på en cykel firma den var 56-58 tyckte han.
Så nu är det väl bara att hålla koll lite på olika sidor efter en bra beg
Mycket olika svar nu bland cykel sorterna... Men jag har nu kollat upp min storlek iallafall på en cykel firma den var 56-58 tyckte han.
Så nu är det väl bara att hålla koll lite på olika sidor efter en bra beg
Quote from Funbeat user on 15 December 2009, 19:39Jag kör med en cx - Nishiki Crossroad - sen april. Jättenöjd med den. Nu har jag några veckor med vinterdäck och vid slaskväder byter jag bakhjulet och kör med smalt däck på en trainer inomhus. Jag siktar på Vätternrundan 2011. Vätternrundan är väl inte e
Jag kör med en cx - Nishiki Crossroad - sen april. Jättenöjd med den. Nu har jag några veckor med vinterdäck och vid slaskväder byter jag bakhjulet och kör med smalt däck på en trainer inomhus. Jag siktar på Vätternrundan 2011. Vätternrundan är väl inte e
Quote from Funbeat user on 15 December 2009, 20:15VR är ingen tävling, det är ett motionslopp....
VR är ingen tävling, det är ett motionslopp....
Quote from Funbeat user on 15 December 2009, 21:01Man får köra VR på i stort sett vad som helst bara det finns två bromsar och inga tempobågar, liggcyklar på dispens. Skivbromsar på en cross går bra.
Man får köra VR på i stort sett vad som helst bara det finns två bromsar och inga tempobågar, liggcyklar på dispens. Skivbromsar på en cross går bra.
Quote from Funbeat user on 16 December 2009, 18:02Varför får man inte ha tempobågar?
Och; vad tror ni om LeWa Sports Cervéloracer S1? Kan den vara värd sina knappa 19 lakan?
Spec:
Ram: S1
Framgaffel: 3T Funda Pro
Styrlager: Cane Creek alu
Växelreglage: Ultegra SL
Fr. och b.växel: Ultegra SL
Fram
Varför får man inte ha tempobågar?
Och; vad tror ni om LeWa Sports Cervéloracer S1? Kan den vara värd sina knappa 19 lakan?
Spec:
Ram: S1
Framgaffel: 3T Funda Pro
Styrlager: Cane Creek alu
Växelreglage: Ultegra SL
Fr. och b.växel: Ultegra SL
Fram
Quote from Funbeat user on 16 December 2009, 19:12Tempobågar: Sannolikt för att man har svårare att styra och bromsa. För att inte nämna risken att man somnar... 😉
Tempobågar: Sannolikt för att man har svårare att styra och bromsa. För att inte nämna risken att man somnar... 😉
Quote from Funbeat user on 17 December 2009, 22:43Håller med Raymond. Det är naturligtvis av säkerhetsskäl som tempobågar inte är tillåtna. Det kräver nog sin man (eller kvinna) att ligga i stora (ibland >50 cyklister) klunr med en tempobåge ...
Daniel! Köp en snygg och häftig racer! Underskatta inte få
Håller med Raymond. Det är naturligtvis av säkerhetsskäl som tempobågar inte är tillåtna. Det kräver nog sin man (eller kvinna) att ligga i stora (ibland >50 cyklister) klunr med en tempobåge ...
Daniel! Köp en snygg och häftig racer! Underskatta inte få