Quote from Guest on 20 September 2007, 11:03Undrar om man får plats med en cykel ståendes upprätt i en combi... vad har ni för rekommendationer på bil?
Tycker det känns dumt att ta ögonstenen på taket, men det kanske inte är någon direkt fara 🙂 Både racer och mtb är aktuella... och man är ju säll
Undrar om man får plats med en cykel ståendes upprätt i en combi... vad har ni för rekommendationer på bil?
Tycker det känns dumt att ta ögonstenen på taket, men det kanske inte är någon direkt fara 🙂 Både racer och mtb är aktuella... och man är ju säll
Quote from Jan Lundquist on 20 September 2007, 11:13Jag kör min cykel med avmonterat framhjul i min V70 🙂
Jag kör min cykel med avmonterat framhjul i min V70 🙂
Quote from Funbeat user on 20 September 2007, 11:52Du gav mig en idé på "uppfinning".
Gillar inte heller att ha cyklarna utvändigt på bilen. Kör passat och får plats bra med framhjulet avtaget. Byte av bakhjul har dock blivit enkelt när man kom på trixet med att alltid lägga kedjan på minsta drevet bak i
Du gav mig en idé på "uppfinning".
Gillar inte heller att ha cyklarna utvändigt på bilen. Kör passat och får plats bra med framhjulet avtaget. Byte av bakhjul har dock blivit enkelt när man kom på trixet med att alltid lägga kedjan på minsta drevet bak i
Quote from Camilla Höög on 20 September 2007, 12:07Jag fick in både MTB och racer stående upprätt i min Peugeot 307(!) då framhjulen var avtagna och baksätet fällt, men det blir inte mycket plats över till annat.
Nu har jag dubbla cykelställ på taket istället. Smidigt och säkert med lås för framgaffeln, m
Jag fick in både MTB och racer stående upprätt i min Peugeot 307(!) då framhjulen var avtagna och baksätet fällt, men det blir inte mycket plats över till annat.
Nu har jag dubbla cykelställ på taket istället. Smidigt och säkert med lås för framgaffeln, m
Quote from Funbeat user on 20 September 2007, 13:16Grattis Andreas! Uppfiningar är nödens moder!
eller hur det nu var?
Grattis Andreas! Uppfiningar är nödens moder!
eller hur det nu var?
Quote from Funbeat user on 20 September 2007, 13:22latheten är uppfiningarnas moder
åtminstonde i mitt liv
latheten är uppfiningarnas moder
åtminstonde i mitt liv
Quote from Funbeat user on 20 September 2007, 14:35Hej på er.
Och tyvärr så är det ingen bra "uppfinning" att komma med, när den redan finns ute på marknaden. Skoda Roomster heter bilen (kanske finns fler) som har cykelfästen bak och den finns i både för LVG och MTB utförande. Står förresten om den i sen
Hej på er.
Och tyvärr så är det ingen bra "uppfinning" att komma med, när den redan finns ute på marknaden. Skoda Roomster heter bilen (kanske finns fler) som har cykelfästen bak och den finns i både för LVG och MTB utförande. Står förresten om den i sen
Quote from Funbeat user on 20 September 2007, 14:44Subaru Forrester är bilen som Lance använder.
Subaru Forrester är bilen som Lance använder.
Quote from Funbeat user on 20 September 2007, 15:00PE - Det var smidigt. Tänkte dock något som är billigare än en hel bil. Har inte råd med en ny sån nu då det måste köpas vinterstrumpor.
Ska fundera lite så kan jag kanske lägga upp en skiss.
PE - Det var smidigt. Tänkte dock något som är billigare än en hel bil. Har inte råd med en ny sån nu då det måste köpas vinterstrumpor.
Ska fundera lite så kan jag kanske lägga upp en skiss.
Quote from Funbeat user on 20 September 2007, 15:02svetts, skärbrännare och lite plåt kommer man långt med
svetts, skärbrännare och lite plåt kommer man långt med