Quote from Torbjörn Karlsson on 21 September 2007, 09:38Klart cyklarna ska sitta på taket. 🙂
Rekomenderar starkt Thules ställ som är säkra och låsbara, fram hjulen förvaras i väskor i bilen. På min 95:a funkar det bra med 4 st på taket och 3 st i Thules ställ på dragkroken om man är flera som ska samåka.
Klart cyklarna ska sitta på taket. 🙂
Rekomenderar starkt Thules ställ som är säkra och låsbara, fram hjulen förvaras i väskor i bilen. På min 95:a funkar det bra med 4 st på taket och 3 st i Thules ställ på dragkroken om man är flera som ska samåka.
Quote from Funbeat user on 21 September 2007, 10:21Om man fäller fram baksätena och tar bort framhjulen (på cyklarna ;)) får man plats med två cyklar i en Toyota Yaris.
Om man fäller fram baksätena och tar bort framhjulen (på cyklarna ;)) får man plats med två cyklar i en Toyota Yaris.
Quote from Funbeat user on 21 September 2007, 10:25Om jag hänger på ett par cykelväskor och skruvar av antennerna så får jag lätt med två Toyota Yarris...:-)
Om jag hänger på ett par cykelväskor och skruvar av antennerna så får jag lätt med två Toyota Yarris...:-)
Quote from Funbeat user on 21 September 2007, 10:40"Om jag hänger på ett par cykelväskor och skrivar av antennerna så får jag lätt med två Toyota Yarris..."
😀 Bör inte påverka aerodynamiken nämnvärt?
"Om jag hänger på ett par cykelväskor och skrivar av antennerna så får jag lätt med två Toyota Yarris..."
😀 Bör inte påverka aerodynamiken nämnvärt?
Quote from Funbeat user on 21 September 2007, 15:02Hi Hi Hi
Hi Hi Hi