Quote from Guest on 13 September 2012, 11:14Funderar på att köra en halv IM nästa år, vilken rekommenderar ni?
Nån som är extra bra för en nybörjare?Alla tips välkomna!
Funderar på att köra en halv IM nästa år, vilken rekommenderar ni?
Nån som är extra bra för en nybörjare?
Alla tips välkomna!
Quote from Funbeat user on 13 September 2012, 11:24jag ska göra min första HIM i Vansbro nästa år, så jag hoppas den är bra 😉
jag ska göra min första HIM i Vansbro nästa år, så jag hoppas den är bra 😉
Quote from Funbeat user on 13 September 2012, 11:38Jag tycker att du skall välja Tjörn Triathlon som din första HIM.
En stor tävling med mycket blandat startfält och grymma funktionärer samt bra stämning runt banan.Vansbro Triathlon är också ett bra val men då banan ligger utanför samhället så blir de
Jag tycker att du skall välja Tjörn Triathlon som din första HIM.
En stor tävling med mycket blandat startfält och grymma funktionärer samt bra stämning runt banan.
Vansbro Triathlon är också ett bra val men då banan ligger utanför samhället så blir de
Quote from Funbeat user on 13 September 2012, 11:39En annan fördel med Tjörn är att den ligger sent på säsongen så att man får en stor del av sommaren på sig att träna 🙂
En annan fördel med Tjörn är att den ligger sent på säsongen så att man får en stor del av sommaren på sig att träna 🙂
Quote from Funbeat user on 13 September 2012, 13:27Jag kommer att köra Sala som min första. Folk verkar gilla den och den ligger närmast rent geografiskt.
Jag kommer att köra Sala som min första. Folk verkar gilla den och den ligger närmast rent geografiskt.
Quote from Funbeat user on 13 September 2012, 15:44Sala gillade jag. Lagom mycket folk runt banorna, lagom många deltagare och lagom långt. (H)
Att jag var riktigt nöjd med min egen prestation bidrar nog till min positiva upplevelse av loppet.
För mig ligger Sala lagom långt hemifrån också.
Sala gillade jag. Lagom mycket folk runt banorna, lagom många deltagare och lagom långt. (H)
Att jag var riktigt nöjd med min egen prestation bidrar nog till min positiva upplevelse av loppet.
För mig ligger Sala lagom långt hemifrån också.
Quote from Funbeat user on 13 September 2012, 18:46Gillar Sövde, så nu har vi nog rekommenderat samtliga 🙂 Beror väl lite på var du bor...
Jag tycker fördelen med Sövde är att den går så tidigt så man kan ta det lite lugnt på semestern och umgås med familjen.
Gillar Sövde, så nu har vi nog rekommenderat samtliga 🙂 Beror väl lite på var du bor...
Jag tycker fördelen med Sövde är att den går så tidigt så man kan ta det lite lugnt på semestern och umgås med familjen.
Quote from Funbeat user on 13 September 2012, 20:30Det var ju verkligen ett bra argument för Sövde, Sven!
Det var ju verkligen ett bra argument för Sövde, Sven!
Quote from Funbeat user on 13 September 2012, 21:08Ett viktigt argument för att få mitt liv att gå ihop i alla fall, med tanke på all träningstid man lägger fram tills dess.
Sedan bör det ju givetvis tilläggas att jag tycker om tävlingen i sig, bra organiserad och kul cykling som är hyfsat kuperad för at
Ett viktigt argument för att få mitt liv att gå ihop i alla fall, med tanke på all träningstid man lägger fram tills dess.
Sedan bör det ju givetvis tilläggas att jag tycker om tävlingen i sig, bra organiserad och kul cykling som är hyfsat kuperad för at
Quote from Funbeat user on 13 September 2012, 22:04(Skåne har ju dubbelt så stora höjdskillnader som t ex Uppland ...)
(Skåne har ju dubbelt så stora höjdskillnader som t ex Uppland ...)