Quote from Funbeat user on 14 September 2012, 07:16Lägger min röst på Tjörn. Tveklöst den bästa atmosfären på något svenskt trilopp (oavsett distans) som jag har bevistat.
Lägger min röst på Tjörn. Tveklöst den bästa atmosfären på något svenskt trilopp (oavsett distans) som jag har bevistat.
Quote from Funbeat user on 14 September 2012, 07:32Har bara kört Vansbro, riktigt kanonarrangemang. Praktiskt med Vansbrosimmet dagen efter.
Har bara kört Vansbro, riktigt kanonarrangemang. Praktiskt med Vansbrosimmet dagen efter.
Quote from Funbeat user on 14 September 2012, 12:14Den enda halv-IM jag kört är Mallorca som går i mitten av maj, och den skulle jag också kunna rekommendera, även om den förmodligen är lite mer krävande än Tjörn och Vansbro (som jag planerar att köra nästa år). Kombinerar man med ett 1-2 veckors tränings
Den enda halv-IM jag kört är Mallorca som går i mitten av maj, och den skulle jag också kunna rekommendera, även om den förmodligen är lite mer krävande än Tjörn och Vansbro (som jag planerar att köra nästa år). Kombinerar man med ett 1-2 veckors tränings
Quote from Funbeat user on 17 September 2012, 22:54Jag har varit på Tjörn tre år i rad nu och valde den pga av att den var nära men den måste ju bara vara oslagbar med all den publiken, alla superfantastiska funktionärer och den hyfsat snälla banan (om vädret nu inte ställer till det).
//HIM-debutant -1
Jag har varit på Tjörn tre år i rad nu och valde den pga av att den var nära men den måste ju bara vara oslagbar med all den publiken, alla superfantastiska funktionärer och den hyfsat snälla banan (om vädret nu inte ställer till det).
//HIM-debutant -1
Quote from Funbeat user on 18 September 2012, 00:38Jag HIM debuterade i år och körde både Vansbro och Tjörn.
Min röst faller definitivt på Vansbro. Inte lika mycket publik som Tjörn, men jag tyckte ändå att det var en roligare tävling.
Kanske för att det var min första HIM, kanske för att det gick bättr
Jag HIM debuterade i år och körde både Vansbro och Tjörn.
Min röst faller definitivt på Vansbro. Inte lika mycket publik som Tjörn, men jag tyckte ändå att det var en roligare tävling.
Kanske för att det var min första HIM, kanske för att det gick bättr
Quote from Funbeat user on 23 September 2012, 00:02Jag var väldigt nöjd med Vansbro. Dock är det mitt enda triathlon.
Underbara arrangörer!Det var inte mycket folk som hejade på dock. Det var samlingen av anhöriga runt start/växling/mål, några vid cykelbanan och 7-8 underbara människor som grillade i v
Jag var väldigt nöjd med Vansbro. Dock är det mitt enda triathlon.
Underbara arrangörer!
Det var inte mycket folk som hejade på dock. Det var samlingen av anhöriga runt start/växling/mål, några vid cykelbanan och 7-8 underbara människor som grillade i v
Quote from Funbeat user on 24 September 2012, 11:50Hej,
Klicka på länken så finner du resultatet från Vansbro Triathlons deltagarundersökning 2013.
http://api.ning.com:80/files/wOHap2BTlmf0BwMTrXlyGJ-WcnIXCDSC*bzFtvSAxTjK5fZxQGEfOIQgzSixwfDT-ThB3oIKZV2lu5JAxeMH7I6fqKGH1PZr/Svardeltagarunderskningtill2
Hej,
Klicka på länken så finner du resultatet från Vansbro Triathlons deltagarundersökning 2013.
Quote from Funbeat user on 25 September 2012, 10:50Bor du i Skåne kör Sövde.
Hyfsat okej tävling med behaglig simning i Sövde sjön.Men orkar du och vill uppleva en riktig höjdare....Åk till Tjörn!
Outstanding arrangemang i alla avseende!
Bor själv i Helsingborg men vi åker gärna med hela familjen ti
Bor du i Skåne kör Sövde.
Hyfsat okej tävling med behaglig simning i Sövde sjön.
Men orkar du och vill uppleva en riktig höjdare....Åk till Tjörn!
Outstanding arrangemang i alla avseende!
Bor själv i Helsingborg men vi åker gärna med hela familjen ti
Quote from Funbeat user on 25 September 2012, 16:57WOW! Missat att jag fått svar på min fråga, ber om ursäkt för min frånvaro därav!
Ska kika genom allas tips, tack!
WOW! Missat att jag fått svar på min fråga, ber om ursäkt för min frånvaro därav!
Ska kika genom allas tips, tack!
Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 00:15Just nu ser det ut att stå mellan Tjörn och Vansbro. Humörspelare så publik är ett stort plus. Å andra sidan låter maneter och saltvatten inte lika soft. Vansbro med bra betyg, upplägg och arrangemang. Ska lura vidare lite.
Måste också fundera ut om HIM
Just nu ser det ut att stå mellan Tjörn och Vansbro. Humörspelare så publik är ett stort plus. Å andra sidan låter maneter och saltvatten inte lika soft. Vansbro med bra betyg, upplägg och arrangemang. Ska lura vidare lite.
Måste också fundera ut om HIM