Quote from Guest on 9 January 2012, 16:10Hej!
Min Garmin Forerunner 410 har precis blivit av med sitt ena band, och då en pigg även gick av så kommer den inte gå att laga. Nu vill jag ha en ny klocka men vet inte vilken som skulle passa mig.Jag springer orientering och använder klockan främs
Hej!
Min Garmin Forerunner 410 har precis blivit av med sitt ena band, och då en pigg även gick av så kommer den inte gå att laga. Nu vill jag ha en ny klocka men vet inte vilken som skulle passa mig.
Jag springer orientering och använder klockan främs
Quote from Funbeat user on 9 January 2012, 16:20Garmin 305.
Garmin 305.
Quote from Funbeat user on 9 January 2012, 16:23305:an, på var orienterares arm. 😉
305:an, på var orienterares arm. 😉
Quote from Funbeat user on 9 January 2012, 16:32Jag har 305 och är kanonnöjd. Enda nackdelen är väl storleken, men ska man ha en som är mindre och lika bra så får man lägga nägra tusenlappar till.
Jag har 305 och är kanonnöjd. Enda nackdelen är väl storleken, men ska man ha en som är mindre och lika bra så får man lägga nägra tusenlappar till.
Quote from Funbeat user on 9 January 2012, 16:33okok. jo ja valde mellan 305 och 405 när jag köpte min förra klocka.
Är det stor skillnad på 305 och den snyggare 310? På vilket sätt skiljer sig klockorna åt?
okok. jo ja valde mellan 305 och 405 när jag köpte min förra klocka.
Är det stor skillnad på 305 och den snyggare 310? På vilket sätt skiljer sig klockorna åt?
Quote from Funbeat user on 9 January 2012, 16:37Ursäkta en OT-fråga: Får man verkligen ha en GPS-klocka vid orientering?
Ursäkta en OT-fråga: Får man verkligen ha en GPS-klocka vid orientering?
Quote from Funbeat user on 9 January 2012, 16:38310:an är dyrare mer vattentålig (jag har dock simmat med 305 och det har gått bra) samt att 310 har trådlös överföring.
310:an är dyrare mer vattentålig (jag har dock simmat med 305 och det har gått bra) samt att 310 har trådlös överföring.
Quote from Funbeat user on 9 January 2012, 16:43Anders - du får ha en om du inte använder dig av gps funktionerna under loppets gång. Det är ju inte direkt så att gpsen kan visa mig vägen till nästa kontroll ändå så 🙂
Dock gillar jag att efteråt kunna kolla exakt vart man sprungit!
Anders - du får ha en om du inte använder dig av gps funktionerna under loppets gång. Det är ju inte direkt så att gpsen kan visa mig vägen till nästa kontroll ändå så 🙂
Dock gillar jag att efteråt kunna kolla exakt vart man sprungit!
Quote from Funbeat user on 9 January 2012, 16:51Tjena Rickard, minns lumpens strapatser med karta och det var avverkad sträcka som var en svårighet.
Men tack för svar, fast jag är än mer tacksam om du redigerar bort efternamnet ovan (syns för allmänheten och blir träffar på t.ex. google).
Tjena Rickard, minns lumpens strapatser med karta och det var avverkad sträcka som var en svårighet.
Men tack för svar, fast jag är än mer tacksam om du redigerar bort efternamnet ovan (syns för allmänheten och blir träffar på t.ex. google).
Quote from Funbeat user on 9 January 2012, 18:22Om man springer ett World Ranking Event (WRE) får man inte ha GPS alls. 😉
Om man springer ett World Ranking Event (WRE) får man inte ha GPS alls. 😉