Quote from Guest on 7 July 2013, 16:09Sprang dryga 21km i morse, det gick lite saktare än normalt, men pulsen höll sig hög och stadig hela resan, snittade 173 bpm och jag har uppmätt just över 200 som max tidigare i veckan. Vet inget om mjölksyratrösklar eller gjort några andra tester, men vi
Sprang dryga 21km i morse, det gick lite saktare än normalt, men pulsen höll sig hög och stadig hela resan, snittade 173 bpm och jag har uppmätt just över 200 som max tidigare i veckan. Vet inget om mjölksyratrösklar eller gjort några andra tester, men vi
Quote from Funbeat user on 7 July 2013, 16:19For the record så anser jag att det är onödigt att hålla koll på pulsen i sin träning. I sak: nej, det finns ingen anledning att vila mer (eller mindre) än efter andra pass. Man strävar grovt efter att växla mellan tyngre och lättare pass, eller så kan ma
For the record så anser jag att det är onödigt att hålla koll på pulsen i sin träning. I sak: nej, det finns ingen anledning att vila mer (eller mindre) än efter andra pass. Man strävar grovt efter att växla mellan tyngre och lättare pass, eller så kan ma
Quote from Funbeat user on 8 July 2013, 16:26Jag håller inte med om ovan. Återhämtningstiden anser jag är helt ankommet av hur länge och hur hårt.
Att köra stenhårda Tabata pass 20 dagar i rad är direkt dumt tycker jag. Att köra blandad intensitet och längd på träning 50 dagar i rad ser jag inget p
Jag håller inte med om ovan. Återhämtningstiden anser jag är helt ankommet av hur länge och hur hårt.
Att köra stenhårda Tabata pass 20 dagar i rad är direkt dumt tycker jag. Att köra blandad intensitet och längd på träning 50 dagar i rad ser jag inget p
Quote from Funbeat user on 9 July 2013, 12:35Ett Tabata-pass är väl bara 4 minuter, den som inte orkar träna 4 minuter per dag 20 dagar i rad kanske skall fundera på att ändra sitt träningsupplägg.
88 dagar löpning i rad, 30 mil som längst... 30 mil på en av de dagarna, really?
Finns de som spring
Ett Tabata-pass är väl bara 4 minuter, den som inte orkar träna 4 minuter per dag 20 dagar i rad kanske skall fundera på att ändra sitt träningsupplägg.
88 dagar löpning i rad, 30 mil som längst... 30 mil på en av de dagarna, really?
Finns de som spring