Quote from ellen olsson on 23 July 2008, 18:44Davids svar är väl det mest korrekta. Du ska välja en sadel som passar dig. En duktig cykelhandlare kan ge dig bra tips och råd men det är din ändalykt som bestämmer. 🙂
Davids svar är väl det mest korrekta. Du ska välja en sadel som passar dig. En duktig cykelhandlare kan ge dig bra tips och råd men det är din ändalykt som bestämmer. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 July 2008, 17:56Återigen leta upp en bra handlare. Dom mäter bredden på sittbenet och får fram lämplig sadel. Och hård ska den va!
Återigen leta upp en bra handlare. Dom mäter bredden på sittbenet och får fram lämplig sadel. Och hård ska den va!
Quote from Funbeat user on 24 July 2008, 18:03Varför hård?
Varför hård?
Quote from Funbeat user on 24 July 2008, 18:14Annars är den för mjuk för Gullegumpen och ger inget stöd.
Owe Thörnqvist har skrivit någon låt om att sitta upp på en cykel..
Annars är den för mjuk för Gullegumpen och ger inget stöd.
Owe Thörnqvist har skrivit någon låt om att sitta upp på en cykel..
Quote from Funbeat user on 24 July 2008, 19:11Om den är för mjuk så "sitter du ner den" och då kommer sömmar och kanter att kännas och skava jättemycket och då får man ont.
Hård sadel så slipper man sånt.
Om den är för mjuk så "sitter du ner den" och då kommer sömmar och kanter att kännas och skava jättemycket och då får man ont.
Hård sadel så slipper man sånt.
Quote from Funbeat user on 25 July 2008, 10:04Njae, det där är ju nästa strid man kan ha. Jag är mycket nöjd med den sadeltyp jag använder och den är lite mjuk. Det är inte säkert att en hård sadel är bra för dig bara för att en del tjejer föredrar det och flertalet killar. Vad en killrumpa passar på
Njae, det där är ju nästa strid man kan ha. Jag är mycket nöjd med den sadeltyp jag använder och den är lite mjuk. Det är inte säkert att en hård sadel är bra för dig bara för att en del tjejer föredrar det och flertalet killar. Vad en killrumpa passar på
Quote from Funbeat user on 25 July 2008, 10:12CC, är det en sådan du menar?http://www.ikea.com/ms/sv_SE/about_ikea/press_room/bilagor/ikea_stockholm/IKEA_STOCKHOLM_1o5_fatolj_2.jpg
CC, är det en sådan du menar?http://www.ikea.com/ms/sv_SE/about_ikea/press_room/bilagor/ikea_stockholm/IKEA_STOCKHOLM_1o5_fatolj_2.jpg
Quote from Funbeat user on 25 July 2008, 10:17Det är fel färg, Stefan. Fel allt.
Det är fel färg, Stefan. Fel allt.
Quote from Funbeat user on 25 July 2008, 10:18Ja jag tror inte det finns fästen för sadelväska till den modellen
Ja jag tror inte det finns fästen för sadelväska till den modellen
Quote from Funbeat user on 25 July 2008, 13:28Då kan man ha resväskan på styret.
Då kan man ha resväskan på styret.