Quote from Guest on 26 October 2009, 12:44Hej, nu är jag nyfiken på vad ni gissar?
Om mig:
39år
65 i vikt(än)
170cmBakgrund. har varit sportlig under skoltid, men slutat sen efter jag börjat röka.
Började springa för 10 år sedan efter jag slutade röka.Bästtid för 1mil 53 min. i 2001, sista h
Hej, nu är jag nyfiken på vad ni gissar?
Om mig:
39år
65 i vikt(än)
170cm
Bakgrund. har varit sportlig under skoltid, men slutat sen efter jag börjat röka.
Började springa för 10 år sedan efter jag slutade röka.
Bästtid för 1mil 53 min. i 2001, sista h
Quote from Funbeat user on 26 October 2009, 12:5470 minuter pga halka! 🙂
70 minuter pga halka! 🙂
Quote from Funbeat user on 26 October 2009, 13:2055 minuter är fullt möjligt.
Men inte redan om en månad....
55 minuter är fullt möjligt.
Men inte redan om en månad....
Quote from Funbeat user on 26 October 2009, 15:12Hur trött är du nu när du springer dina 10k på runt timmen?
Jag har testat lite G-max intervall och en annan typ som jag tror kallas för 30x30 och har blivit
bättre på en månad.Utan att veta svaret på min fråga så skulle jag gissa på 54:59
Hur trött är du nu när du springer dina 10k på runt timmen?
Jag har testat lite G-max intervall och en annan typ som jag tror kallas för 30x30 och har blivit
bättre på en månad.
Utan att veta svaret på min fråga så skulle jag gissa på 54:59
Quote from Funbeat user on 26 October 2009, 15:18Kiki, hur ser dina 4 löppass ut för en vecka? Varierar du i intensitet och längd? Kör du intervaller eller backe?
Kiki, hur ser dina 4 löppass ut för en vecka? Varierar du i intensitet och längd? Kör du intervaller eller backe?
Quote from Funbeat user on 26 October 2009, 16:24Tack för era svar hittills.
För tillfället tränar jag lite grundläggande kondition inför Hamburg Marathon nästa år, men vill ju givetvis förbättra min 10km tid också för att orka springa marathon kring 4:30/4:45 (om min höft orkar)
Jag brukar börja mina
Tack för era svar hittills.
För tillfället tränar jag lite grundläggande kondition inför Hamburg Marathon nästa år, men vill ju givetvis förbättra min 10km tid också för att orka springa marathon kring 4:30/4:45 (om min höft orkar)
Jag brukar börja mina
Quote from Elias Engqvist on 26 October 2009, 17:01Mycket händer tyvärr inte på en månad - men om du vid tävlingstillfället ser till att värma upp ordentligt innan kan du starta själva loppet i snabb takt och om du verkligen bestämmer dig förr att plåga dig kan du nog komma ner till 54 minuter tror jag!
Mycket händer tyvärr inte på en månad - men om du vid tävlingstillfället ser till att värma upp ordentligt innan kan du starta själva loppet i snabb takt och om du verkligen bestämmer dig förr att plåga dig kan du nog komma ner till 54 minuter tror jag!