Quote from Guest on 11 April 2008, 08:11Vore kul att se vad vi alla har för mål inför Stockholm Marathon.
Själv siktar jag på 3.15. Vilket jag inte var i närheten av förra året, värmen knäckte mig. Jagar pappas rekord på 3.16.30 nu blir det 10:e försöket. Lägg gärna in Era egna mål så får vi s
Vore kul att se vad vi alla har för mål inför Stockholm Marathon.
Själv siktar jag på 3.15. Vilket jag inte var i närheten av förra året, värmen knäckte mig. Jagar pappas rekord på 3.16.30 nu blir det 10:e försöket. Lägg gärna in Era egna mål så får vi s
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 08:21Kul initiativ Tommie! (t+)
Det blir min första mara så även om jag tränar mot 4:30 känns det inte som ett måste. Huvudsaken att jag tycker det är kul så allt under 5:00 är godkänt. Har dock en (kill)kompis som gjorde sin första mara på 4:31 så det vore j
Kul initiativ Tommie! (t+)
Det blir min första mara så även om jag tränar mot 4:30 känns det inte som ett måste. Huvudsaken att jag tycker det är kul så allt under 5:00 är godkänt. Har dock en (kill)kompis som gjorde sin första mara på 4:31 så det vore j
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 08:50Jag försöker piska upp lite tävlingsinstinkt här på ön genom att provocera en av de andra dagisfarsorna med att kalla hans träning (enl Szalkais 3:30) för fjollprogram. Han säger att har tror han kan göra nedemot 3:15. Mitt mål är att dänga honom. (H)
Jag försöker piska upp lite tävlingsinstinkt här på ön genom att provocera en av de andra dagisfarsorna med att kalla hans träning (enl Szalkais 3:30) för fjollprogram. Han säger att har tror han kan göra nedemot 3:15. Mitt mål är att dänga honom. (H)
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 09:13Förresten det där med att dänga farsans gamla rekord kan ju vara en bra sporre. Tyvärr sprang han aldrig någon mara men han gjorde Arosmarschen minst 10 ggr.
Ett terränglopp av liknande karaktär som LL fast längre, 36km.
Farsan gjorde 3:01 som bäst. Vi ka
Förresten det där med att dänga farsans gamla rekord kan ju vara en bra sporre. Tyvärr sprang han aldrig någon mara men han gjorde Arosmarschen minst 10 ggr.
Ett terränglopp av liknande karaktär som LL fast längre, 36km.
Farsan gjorde 3:01 som bäst. Vi ka
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 09:18Jag väntar lite med att sätta ett exakt mål tills jag har testat formen mera, men i bästa fall kommer jag att sikta mot 3.15. Jag är nöjd med under 3.20, och det skulle också vara kul att komma bland de 1000 bästa (det brukar krävas ungefär 3.20 för det).
Jag väntar lite med att sätta ett exakt mål tills jag har testat formen mera, men i bästa fall kommer jag att sikta mot 3.15. Jag är nöjd med under 3.20, och det skulle också vara kul att komma bland de 1000 bästa (det brukar krävas ungefär 3.20 för det).
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 10:03Hej Pontus!
Nu har jag utökat så all löpning tas upp vilket var tanken. Bra att Du såg det TACK
Hej Pontus!
Nu har jag utökat så all löpning tas upp vilket var tanken. Bra att Du såg det TACK
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 10:17Som jag skrev är mitt mål att slå pappa vilket jag inte klarat i Stockholm, jag vet dock inte hur jag skall lägga upp loppet. Vill normalt gå ut lite hårt för att jag skall ha lite att gå på när det sedan blir tugnt på slutet. Tror ni att det är bättre at
Som jag skrev är mitt mål att slå pappa vilket jag inte klarat i Stockholm, jag vet dock inte hur jag skall lägga upp loppet. Vill normalt gå ut lite hårt för att jag skall ha lite att gå på när det sedan blir tugnt på slutet. Tror ni att det är bättre at
Quote from Camilla Höög on 11 April 2008, 15:50Drömmålet är sub3 och närmare bestämt 2:59:12 eftersom jag matade in det på craftgrandprix.se.
Realistiskt mål lutar nog mer åt 3:30 🙂
Drömmålet är sub3 och närmare bestämt 2:59:12 eftersom jag matade in det på craftgrandprix.se.
Realistiskt mål lutar nog mer åt 3:30 🙂
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 19:37Stefan,
dagisfarsor mot 3.15 låter som en grupp jag gärna skulle ansluta mig till. 🙂
Stefan,
dagisfarsor mot 3.15 låter som en grupp jag gärna skulle ansluta mig till. 🙂
Quote from Funbeat user on 12 April 2008, 08:22Pontus du är välkommen såklart.
Den andra "klubbmedlemmen" kör slaviskt efter 3,5h-programmet så hans träningsplanering är lätt att följa. Han är med i team sthlm marathon så på helgerna kör han väl ihop med dessa, men vi har sagt att vi skulle ta något a
Pontus du är välkommen såklart.
Den andra "klubbmedlemmen" kör slaviskt efter 3,5h-programmet så hans träningsplanering är lätt att följa. Han är med i team sthlm marathon så på helgerna kör han väl ihop med dessa, men vi har sagt att vi skulle ta något a