Quote from Christer Heinbäck on 13 April 2008, 21:11Jag vill under 4 timmar.
Jag SKA under fyra timmar.
😀
Jag vill under 4 timmar.
Jag SKA under fyra timmar.
😀
Quote from Funbeat user on 15 April 2008, 12:32Hoppas och tror att första maran ska gå under 4 timmar. satsar på 3h 55min så jag får lite marginal 🙂
Hoppas och tror att första maran ska gå under 4 timmar. satsar på 3h 55min så jag får lite marginal 🙂
Quote from Linn Bäärnhielm on 16 April 2008, 17:18Daniel N du verkar ha ett liknande mål som jag har.
Detta är min första mara så mina mål är ju först att ta mig runt och om jag ska sikta på någon tid så är det under 4 timmar så jag kanske blir din skugga i loppet. 🙂
Daniel N du verkar ha ett liknande mål som jag har.
Detta är min första mara så mina mål är ju först att ta mig runt och om jag ska sikta på någon tid så är det under 4 timmar så jag kanske blir din skugga i loppet. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 April 2008, 17:24Ojoj som det kändes igår får jag rikta in mig på 4h 30min eftersom jag sprang 3mil på 3h 15 min men borde ju iofs gå lite snabbare på asfalt. det här var i ganska tuff terräng. Svårt att veta hur man ligger när man inte har något vettigt ställe att träna
Ojoj som det kändes igår får jag rikta in mig på 4h 30min eftersom jag sprang 3mil på 3h 15 min men borde ju iofs gå lite snabbare på asfalt. det här var i ganska tuff terräng. Svårt att veta hur man ligger när man inte har något vettigt ställe att träna
Quote from Funbeat user on 1 June 2008, 08:43Mitt mål är uppfyllt en härlig känsla att uppnå slutmålet efter 10 år.
3:08:34 nu har jag äntligen lyckats slå pappas tid.
Inför loppet var jag orolig för att värmen skulle knäcka en, men positiva tider längs banan gjorde att man vart glad och flöt på m
Mitt mål är uppfyllt en härlig känsla att uppnå slutmålet efter 10 år.
3:08:34 nu har jag äntligen lyckats slå pappas tid.
Inför loppet var jag orolig för att värmen skulle knäcka en, men positiva tider längs banan gjorde att man vart glad och flöt på m