Quote from Guest on 7 June 2009, 17:28Jag har markerat alla varianter av rullskidepass och längdskidepass. Ska vi räkna in någon annan träning i denna grupp? i så fall får ni säga till så kan jag godkänna dem med.
Kan ni lägga upp nya diskussioner?
Jag har markerat alla varianter av rullskidepass och längdskidepass. Ska vi räkna in någon annan träning i denna grupp? i så fall får ni säga till så kan jag godkänna dem med.
Kan ni lägga upp nya diskussioner?
Quote from Funbeat user on 7 June 2009, 17:38Man måste ha inställningen att alla på funbeat får sen ens träning för att den ska synas i topplistan i gruppen.
Man måste ha inställningen att alla på funbeat får sen ens träning för att den ska synas i topplistan i gruppen.
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 09:44Jag tycker att golf ska få vara med, annars så kommer jag inte få vara med på listan på ett bra tag 🙁
Jag tycker att golf ska få vara med, annars så kommer jag inte få vara med på listan på ett bra tag 🙁
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 11:01Då har du ju något att kämpa för när du sätter igång Johan. Golf skall garanterat inte vara med. Tycker listan ser bra ut som den är.
Då har du ju något att kämpa för när du sätter igång Johan. Golf skall garanterat inte vara med. Tycker listan ser bra ut som den är.
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 09:20Jag tycker löpning ska vara med. Detta med tanke på att jag kommer ladda inför Vasan med löpning. Tror att det är rätta melodin för att få en bra placering.
Sedan så tycker jag att styrketräning ska vara med, vi har ju en seg gubbe (31+) bland oss som ha
Jag tycker löpning ska vara med. Detta med tanke på att jag kommer ladda inför Vasan med löpning. Tror att det är rätta melodin för att få en bra placering.
Sedan så tycker jag att styrketräning ska vara med, vi har ju en seg gubbe (31+) bland oss som ha
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 10:03Jag kan tänka mig att räkna in både styrketräning och löpning. Håller alla med?
Jag kan tänka mig att räkna in både styrketräning och löpning. Håller alla med?
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 10:06Eller ska vi bara räkna dessa som redan är upplagda i denna grupp. Jag kan tycka att löpning passar in. Enligt rykten tänker vissa träna med Stern i höst/vinter och då blir det väl en del stavgång uppför skidbacke...
Eller ska vi bara räkna dessa som redan är upplagda i denna grupp. Jag kan tycka att löpning passar in. Enligt rykten tänker vissa träna med Stern i höst/vinter och då blir det väl en del stavgång uppför skidbacke...
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 18:25personligen tycker jag listan är bra som den är. Alla annan träning syns ju på topplistan på startsidan. Här är väl tanken att det bara skall mäta ren skidträning. Men gör som ni vill. Dock vill jag varna för att inte sen få höra att jag mörkar men jag lä
personligen tycker jag listan är bra som den är. Alla annan träning syns ju på topplistan på startsidan. Här är väl tanken att det bara skall mäta ren skidträning. Men gör som ni vill. Dock vill jag varna för att inte sen få höra att jag mörkar men jag lä
Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 22:16Jag kom fram till samma slutsats som du Anton. Det blir bara skidmeter i detta forum.
Anton: varför lägger du inte in all träning? Du kommer ångra dig.
Jag kom fram till samma slutsats som du Anton. Det blir bara skidmeter i detta forum.
Anton: varför lägger du inte in all träning? Du kommer ångra dig.
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 08:58Träffade en kille som gick på något skidgymnasium uppåt i landet. Jag frågade så klart vad man skulle träna och han sade att han nu på sommaren kör rullskidor, löpning och armhävningar och situps. Hans tränare körde efter devisen att det man tränar på bli
Träffade en kille som gick på något skidgymnasium uppåt i landet. Jag frågade så klart vad man skulle träna och han sade att han nu på sommaren kör rullskidor, löpning och armhävningar och situps. Hans tränare körde efter devisen att det man tränar på bli