Quote from Funbeat user on 15 July 2009, 00:00:@ BARA RULL/SKATE/KLASSISK/INLINES FÅR FINNAS HÄR ANNARS BOJKOTTAR JAG!!! annars kommer ju jag sist å mitt mottoå e ju att vinna. 😉
:@ BARA RULL/SKATE/KLASSISK/INLINES FÅR FINNAS HÄR ANNARS BOJKOTTAR JAG!!! annars kommer ju jag sist å mitt mottoå e ju att vinna. 😉
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 11:47Nu har jag gjort mitt första pass rulle, så nu får jag oxå vara med på topplistan 🙂
Nu har jag gjort mitt första pass rulle, så nu får jag oxå vara med på topplistan 🙂
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 14:37Håller med Martin om den skid inriktade träning skall vara med här - det är bra att ha dert fördelat - JOA listan tar med allt - även lf förmodar jag, där är det den almäna motionen som gäller - vi är ju ngr som kör klassikern i JOAs namn.
PEter
Håller med Martin om den skid inriktade träning skall vara med här - det är bra att ha dert fördelat - JOA listan tar med allt - även lf förmodar jag, där är det den almäna motionen som gäller - vi är ju ngr som kör klassikern i JOAs namn.
PEter