Quote from Guest on 8 January 2008, 09:46Jag håller på och väljer modell och leverantör av FunBeat-tröjorna. Just nu finns två alternativ:
Alt 1. Craft-tröja som kommer kosta 300 kr.
Alt 2. Newline-tröja av ngt enklare slag än Craft-tröjan. Pris: 200 kr.Frågan är huruvida ni är intresserade a
Jag håller på och väljer modell och leverantör av FunBeat-tröjorna. Just nu finns två alternativ:
Alt 1. Craft-tröja som kommer kosta 300 kr.
Alt 2. Newline-tröja av ngt enklare slag än Craft-tröjan. Pris: 200 kr.
Frågan är huruvida ni är intresserade a
Quote from Funbeat user on 8 January 2008, 09:56Jag är med oavsett...men gärna kvalitet 🙂
Jag är med oavsett...men gärna kvalitet 🙂
Quote from Funbeat user on 8 January 2008, 09:56säger som Anders.....
säger som Anders.....
Quote from Funbeat user on 8 January 2008, 09:57Jag också - skulle vara kul att se bilder på tröjmodellerna.... 🙂
Jag också - skulle vara kul att se bilder på tröjmodellerna.... 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 8 January 2008, 10:01Jag är också med oavsett...kommer XS att finnas som storleksalternativ??
Jag är också med oavsett...kommer XS att finnas som storleksalternativ??
Quote from Funbeat user on 8 January 2008, 10:05Jo, satsa på kvalité.
Den gången man verkligen vill använda den är ju vid tävlingar så sånt evenemang och då vill man ju ha en bra tröja.
Jo, satsa på kvalité.
Den gången man verkligen vill använda den är ju vid tävlingar så sånt evenemang och då vill man ju ha en bra tröja.
Quote from Funbeat user on 8 January 2008, 10:09CRAFT, tack. Om man får önska! (t+)
CRAFT, tack. Om man får önska! (t+)
Quote from Funbeat user on 8 January 2008, 10:16CRAFT hade jag köpt om jag inte varit pank student förstås :(.
En tröja som inte är perfekt hamnar långt in i lådan med träningströjor och det slutar med att man målar köket i den.
CRAFT hade jag köpt om jag inte varit pank student förstås :(.
En tröja som inte är perfekt hamnar långt in i lådan med träningströjor och det slutar med att man målar köket i den.
Quote from Funbeat user on 8 January 2008, 10:19Olle: Vilken sorts tröja pratar vi om? Cykeltröja eller löp(linne)?
Olle: Vilken sorts tröja pratar vi om? Cykeltröja eller löp(linne)?
Quote from Bengt Askerfelt on 8 January 2008, 10:26Den dyrare är ju inte så mycket dyrare så jag hade gärna köpt den.
Den dyrare är ju inte så mycket dyrare så jag hade gärna köpt den.