Quote from Lotta Lindström on 8 January 2008, 12:05Har inte provat någon så jag har ingen åsikt alls, bara det blir en tröja så kommer jag köpa den eftersom prisskillnaden inte var särskilt stor. Det mest intressanta för mig är nog modellen.
Har inte provat någon så jag har ingen åsikt alls, bara det blir en tröja så kommer jag köpa den eftersom prisskillnaden inte var särskilt stor. Det mest intressanta för mig är nog modellen.
Quote from Funbeat user on 8 January 2008, 12:21"Allt klär en skönhet" eller i mitt fall snarare "inget misspryder en apa".
Craft, om jag får välja.
"Allt klär en skönhet" eller i mitt fall snarare "inget misspryder en apa".
Craft, om jag får välja.
Quote from j sollerman on 8 January 2008, 12:25craft är enda rätta (H:)
craft är enda rätta (H:)
Quote from Funbeat user on 8 January 2008, 12:27Jag är nöjd bara den inte har en massa metalliska detaljer som kan rivas. 🙂
Jag är nöjd bara den inte har en massa metalliska detaljer som kan rivas. 🙂
Quote from Urban Nilsson on 8 January 2008, 12:34Kan du inte sticka några själv, Olle? Sälj dem sedan till högstbjudande! Om du stickar en i storlek S och joggar in den lite bjuder jag en slant! 😀
Kan du inte sticka några själv, Olle? Sälj dem sedan till högstbjudande! Om du stickar en i storlek S och joggar in den lite bjuder jag en slant! 😀
Quote from Emma Sjöberg on 8 January 2008, 12:41Men Daniel... tycker du det inte verkar som att Olle har nog att göra ändå??
😀
Men Daniel... tycker du det inte verkar som att Olle har nog att göra ändå??
😀
Quote from Funbeat user on 8 January 2008, 13:11Craft +1
Craft +1
Quote from Funbeat user on 8 January 2008, 13:26jag vill hellre ha flera tröjor..
så jag väljer newline
jag vill hellre ha flera tröjor..
så jag väljer newline
Quote from Lars Mörrby on 8 January 2008, 13:31Bägge märkena är bra, så det spelar ingen roll. Men XL måste det nog vara... 😉
Bägge märkena är bra, så det spelar ingen roll. Men XL måste det nog vara... 😉
Quote from Lena Bjerlöw on 8 January 2008, 13:41Ja röstar på CRAFT!
Ja röstar på CRAFT!