Quote from Johan Fylke on 8 January 2008, 19:27Craft skulle sitta perfekt
Craft skulle sitta perfekt
Quote from Funbeat user on 8 January 2008, 19:31Vill ha tröja oavsett märke, men föredrar craft!
Vill ha tröja oavsett märke, men föredrar craft!
Quote from Fredrik Närenfors on 8 January 2008, 19:33Vissa Newline tröjor jag haft andas inte nåt vidare, Den jag har på mig tex. Jag föredrar alla gånger Craft.
Vissa Newline tröjor jag haft andas inte nåt vidare, Den jag har på mig tex. Jag föredrar alla gånger Craft.
Quote from Funbeat user on 8 January 2008, 20:18vilket som tycker jag, är oxå intresserad av vilken modell det blir i såna fall, det är viktigare för mig. 🙂
vilket som tycker jag, är oxå intresserad av vilken modell det blir i såna fall, det är viktigare för mig. 🙂
Quote from ellen olsson on 8 January 2008, 20:19> Vissa Newline tröjor jag haft andas inte nåt vidare, Den jag har på mig tex. Jag föredrar alla gånger Craft.
Samtliga Newlinemodeller jag har är bättre än de jag har från Craft. 🙂
Däremot så rockar Craft när det gäller underställ - Pro Zero Extreme
> Vissa Newline tröjor jag haft andas inte nåt vidare, Den jag har på mig tex. Jag föredrar alla gånger Craft.
Samtliga Newlinemodeller jag har är bättre än de jag har från Craft. 🙂
Däremot så rockar Craft när det gäller underställ - Pro Zero Extreme
Quote from Funbeat user on 8 January 2008, 20:45Jag sällar mig till skaran som är mer intresserad av modellen än märket. Ser fram emot att få dra på mig en FunBeat tröja snart. :- (t+)
Jag sällar mig till skaran som är mer intresserad av modellen än märket. Ser fram emot att få dra på mig en FunBeat tröja snart. :- (t+)
Quote from Funbeat user on 8 January 2008, 20:47Jag betalar gärna lite mer för en Craft...
Jag betalar gärna lite mer för en Craft...
Quote from Funbeat user on 8 January 2008, 20:50Kör på craft I(L)it.
Kör på craft I(L)it.
Quote from Funbeat user on 8 January 2008, 21:05Vilket som. Bägge märkena är bra. Jag vill ha en iaf !
Vilket som. Bägge märkena är bra. Jag vill ha en iaf !
Quote from Andreas Björklund on 8 January 2008, 21:13Jag betalar gärna för kvalitet om det verkligen är någon skillnad på dem. Men det vet du ju bäst Olle! 🙂 Tycker att både Newline och Craft gör bra grejor!
Jag betalar gärna för kvalitet om det verkligen är någon skillnad på dem. Men det vet du ju bäst Olle! 🙂 Tycker att både Newline och Craft gör bra grejor!