Quote from Funbeat user on 8 January 2008, 23:34En t-shirt duger gott vid spinning...inte mycket fartvind där inte...
En t-shirt duger gott vid spinning...inte mycket fartvind där inte...
Quote from Pernilla Liljegren on 8 January 2008, 23:35Haha, precis 🙂
Haha, precis 🙂
Quote from Bjarne Lewin on 8 January 2008, 23:39Jag vill inte ha en cykeltröja :@
Jag vill inte ha en cykeltröja :@
Quote from Funbeat user on 8 January 2008, 23:43Ser också fram mot Funbeats vattenflaska, USB-minne, sportbag, solglajjer, rökrock & morgontofflor, handduk, penna, kortlek och mycket annat rysch o pysch.
Låt det inte stanna vid sportplagg. Ett bälte skulla jag ta direkt. (t+)
Ser också fram mot Funbeats vattenflaska, USB-minne, sportbag, solglajjer, rökrock & morgontofflor, handduk, penna, kortlek och mycket annat rysch o pysch.
Låt det inte stanna vid sportplagg. Ett bälte skulla jag ta direkt. (t+)
Quote from Funbeat user on 8 January 2008, 23:50jag är helt på peters linje här
jag är helt på peters linje här
Quote from Funbeat user on 8 January 2008, 23:53Inte jag...har nog med prylar att hålla reda på..
Inte jag...har nog med prylar att hålla reda på..
Quote from Funbeat user on 8 January 2008, 23:57Craft
(är fortfarande sugen på en buff - om du ändå är på g;) )
Craft
(är fortfarande sugen på en buff - om du ändå är på g;) )
Quote from Lena O on 9 January 2008, 00:53Olle. Vill ha en sådan också! 😉
BILD:www.venacava.se/mug.jpg
Olle. Vill ha en sådan också! 😉
BILD:www.venacava.se/mug.jpg
Quote from Funbeat user on 9 January 2008, 01:08Vill oxå ha en tröja men inte en cykeltröja ... vilken av sorterna spelar ingen roll. Sportbag, pannband, mm skulle oxå vara kul ...
Vill oxå ha en tröja men inte en cykeltröja ... vilken av sorterna spelar ingen roll. Sportbag, pannband, mm skulle oxå vara kul ...
Quote from ellen olsson on 9 January 2008, 01:25Cykeltröja och Buff är förstås ännu mer välkommet än en t-shirt. 🙂
Cykeltröja och Buff är förstås ännu mer välkommet än en t-shirt. 🙂