Quote from Lena O on 9 January 2008, 18:26En buff är guldvärd för en cyklist så här års (t+)
En buff är guldvärd för en cyklist så här års (t+)
Quote from Funbeat user on 9 January 2008, 18:27Även muff kan vara guld värd.
Även muff kan vara guld värd.
Quote from Funbeat user on 9 January 2008, 18:31Var kan man köpa? ( Nej, David inte muffen..)
Var kan man köpa? ( Nej, David inte muffen..)
Quote from Magnus Gelang on 9 January 2008, 18:43Alltså är buff ett tillvecklat pannband? Va jag fattar ingenting. Vaddå tillvecklat pannband? Förklara, pliiiiiis 😀
Alltså är buff ett tillvecklat pannband? Va jag fattar ingenting. Vaddå tillvecklat pannband? Förklara, pliiiiiis 😀
Quote from Funbeat user on 9 January 2008, 20:25Här kan man läsa allt om buffar: http://www.buffsverige.se/
Har ett par själv, fattar inte hur man klarade sej utan dem en gång i tiden.Har ingen åsikt om tröja innan jag har fått se alternativen.
Här kan man läsa allt om buffar: http://www.buffsverige.se/
Har ett par själv, fattar inte hur man klarade sej utan dem en gång i tiden.
Har ingen åsikt om tröja innan jag har fått se alternativen.
Quote from Funbeat user on 9 January 2008, 20:27Åh, jag vill ha en!
Åh, jag vill ha en!
Quote from Funbeat user on 9 January 2008, 21:59Jag blev också sugen på en buff 🙂
Jag blev också sugen på en buff 🙂
Quote from Magnus Gelang on 9 January 2008, 22:17Men gud det är ju såna där so ungdomarna gick omkring med förra vintern,,,på asfula sätt om man frågar mig.
Men de verkar onekligen praktiska,,,,,,,jag som funderat på att skaffa mig en hederlig gammaldags fuskpolo (om det ens finns för vuxna) för mina pr
Men gud det är ju såna där so ungdomarna gick omkring med förra vintern,,,på asfula sätt om man frågar mig.
Men de verkar onekligen praktiska,,,,,,,jag som funderat på att skaffa mig en hederlig gammaldags fuskpolo (om det ens finns för vuxna) för mina pr
Quote from Fredrik Närenfors on 9 January 2008, 22:56Usch, ingen T-shirt. Totalt oandvändbar i träningssammanhang.
Usch, ingen T-shirt. Totalt oandvändbar i träningssammanhang.
Quote from Funbeat user on 9 January 2008, 23:04Beställde just en Buff 🙂
Beställde just en Buff 🙂