Quote from Funbeat user on 8 January 2008, 22:11Jag trivs bra i både Crafts och Newlines tröjor och kommer att köpa minst en oavsett vilken det blir.
Jag trivs bra i både Crafts och Newlines tröjor och kommer att köpa minst en oavsett vilken det blir.
Quote from Funbeat user on 8 January 2008, 22:15Röstar också på Craft!
Röstar också på Craft!
Quote from Funbeat user on 8 January 2008, 23:17Bra initiativ Olle & Vilken respons (V)
53 svar på en dag och Anders var startsnabbast här liksom i Marathonquizen(H) - bra jobbat!
Jag sällar mig till mängden som gärna betalar för Craften.
Kan vi ha dem när vi springer Göteborgsvarvet - vore kul!
Bra initiativ Olle & Vilken respons (V)
53 svar på en dag och Anders var startsnabbast här liksom i Marathonquizen(H) - bra jobbat!
Jag sällar mig till mängden som gärna betalar för Craften.
Kan vi ha dem när vi springer Göteborgsvarvet - vore kul!
Quote from Lena O on 8 January 2008, 23:22Olle: Är dessa plagg avtänkt till att träna i eller pikétrojor?
Om till träning. Skulle jag gärna ha en i cykelvariant. 3 fickor där bak.
Olle: Är dessa plagg avtänkt till att träna i eller pikétrojor?
Om till träning. Skulle jag gärna ha en i cykelvariant. 3 fickor där bak.
Quote from Pernilla Liljegren on 8 January 2008, 23:24Nu faller jag för grupptrycket och deklarerar här mitt intresse för en tröja. Vilken som.
Nu faller jag för grupptrycket och deklarerar här mitt intresse för en tröja. Vilken som.
Quote from Funbeat user on 8 January 2008, 23:25En cykeltröja till behöver jag...
En cykeltröja till behöver jag...
Quote from Pernilla Liljegren on 8 January 2008, 23:26Jag behöver INTE någon cykeltröja, f ö
Jag behöver INTE någon cykeltröja, f ö
Quote from Funbeat user on 8 January 2008, 23:27har inte provat någon av dem, men röstar för kvalité, brukar löna sig i längden (t+)
har inte provat någon av dem, men röstar för kvalité, brukar löna sig i längden (t+)
Quote from Funbeat user on 8 January 2008, 23:27Det gör väl alla Louise...
Det gör väl alla Louise...
Quote from Pernilla Liljegren on 8 January 2008, 23:32Hehehe, man kan tro det ibland 😉 I så fall skulle jag behöva en för spinningen, men det tycker jag är lite långsökt, trots allt 🙂
Hehehe, man kan tro det ibland 😉 I så fall skulle jag behöva en för spinningen, men det tycker jag är lite långsökt, trots allt 🙂