Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 08:56Campa gör absolut de snyggaste komponenterna. Det räcker för mig. Tyvärr så har jag shimano på min racer när jag köpte den. Men de ska bytas snart.
Campa gör absolut de snyggaste komponenterna. Det räcker för mig. Tyvärr så har jag shimano på min racer när jag köpte den. Men de ska bytas snart.
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 13:02"Campa gör absolut de snyggaste komponenterna" .......NOT! (H)
"Campa gör absolut de snyggaste komponenterna" .......NOT! (H)
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 13:13Campa gör utan tvekan de snyggaste komponenterna!
Campa gör utan tvekan de snyggaste komponenterna!
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 13:16Blir det någonsin fred i mellanöstern...
Blir det någonsin fred i mellanöstern...
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 13:53+1 på Joakim och Daniel
Om man bara kollar på design vinner Campa på Knockout i första ronden
(jag gillar allt annat med Campa också men ska inte ge mig in för mycket i den debatten då jag inte har kört på annat och således inte har något att jämföra me
+1 på Joakim och Daniel
Om man bara kollar på design vinner Campa på Knockout i första ronden
(jag gillar allt annat med Campa också men ska inte ge mig in för mycket i den debatten då jag inte har kört på annat och således inte har något att jämföra me
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 17:14Jag är bara nyfiken. Vad är det som tilltalar estetiskt med Campa?
Jag själv kan inte påstå att växel-/bromshandtagen är speciellt snygga, då de jag har sett sticker upp väldigt mycket längst fram. Övriga komponentdelar kan jag inte uttala mig om då jag i
Jag är bara nyfiken. Vad är det som tilltalar estetiskt med Campa?
Jag själv kan inte påstå att växel-/bromshandtagen är speciellt snygga, då de jag har sett sticker upp väldigt mycket längst fram. Övriga komponentdelar kan jag inte uttala mig om då jag i
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 19:05Jag är bara nyfiken. Vad är det som tilltalar estetiskt med Campa?
Stefan, det är som med konst. Vissa förstår att uppskatta, andra gör det inte 😉
Och ja det kommer att bli fred i "mellanöstern". Men det kommer att ta ett tag. Och bara om det "bara" fi
Jag är bara nyfiken. Vad är det som tilltalar estetiskt med Campa?
Stefan, det är som med konst. Vissa förstår att uppskatta, andra gör det inte 😉
Och ja det kommer att bli fred i "mellanöstern". Men det kommer att ta ett tag. Och bara om det "bara" fi
Quote from Funbeat user on 19 March 2011, 08:53(t+)
(t+)