Quote from Guest on 9 July 2010, 07:26Måste kontra lite. Man minns kanske det bisarra och djävligaste bättre, men även positiv psykologi fungerar.
Så - vad har cyklingen betytt för dig, och vilka är dina ljusaste minnen?
Måste kontra lite. Man minns kanske det bisarra och djävligaste bättre, men även positiv psykologi fungerar.
Så - vad har cyklingen betytt för dig, och vilka är dina ljusaste minnen?
Quote from Funbeat user on 9 July 2010, 07:36Långturer i fint väder. Framför allt Mälaren Runt för fem (tror jag) år sedan när vi var ett gäng på 4-5 man som höll ihop nästan hela vägen. Andra höjdare är Linus arrangemang Malmö-Göteborg-Örebro-Stockholm där jag följde med halva vägen, och de sträcko
Långturer i fint väder. Framför allt Mälaren Runt för fem (tror jag) år sedan när vi var ett gäng på 4-5 man som höll ihop nästan hela vägen. Andra höjdare är Linus arrangemang Malmö-Göteborg-Örebro-Stockholm där jag följde med halva vägen, och de sträcko
Quote from Funbeat user on 9 July 2010, 08:24Vätternrundan 2006 (otroligt härligt samarbete) och målgången 2009 (ofattbar tid) måste räknas till mina bästa cykelminnen, tätt följt av den tur Gunnar nämner (otroligt tur med vädret under 89 mil med härliga vänner, glada miner och professionell service
Vätternrundan 2006 (otroligt härligt samarbete) och målgången 2009 (ofattbar tid) måste räknas till mina bästa cykelminnen, tätt följt av den tur Gunnar nämner (otroligt tur med vädret under 89 mil med härliga vänner, glada miner och professionell service
Quote from Funbeat user on 9 July 2010, 08:25Jag har inte deltagit i några lopp tidigare, men hade otroligt kul på Vättern i år, så det blir nog mer av den varan framöver.
Annars har jag ett gammalt minne ifrån en cykeldemonstration någon syster drog med mig på när jag var liten och vi sjöng kampså
Jag har inte deltagit i några lopp tidigare, men hade otroligt kul på Vättern i år, så det blir nog mer av den varan framöver.
Annars har jag ett gammalt minne ifrån en cykeldemonstration någon syster drog med mig på när jag var liten och vi sjöng kampså
Quote from Funbeat user on 9 July 2010, 09:07MTB - ensamma turer ute i vildmarken i Hälsingland med utgångspunkt från sommarstugan
LVG - lite osäker - får återkomma
MTB - ensamma turer ute i vildmarken i Hälsingland med utgångspunkt från sommarstugan
LVG - lite osäker - får återkomma
Quote from ellen olsson on 9 July 2010, 09:23Svårt att säga men första bergspasset var ju en höjdare och Gran Fondo Marco Pantani är det tuffaste loppet men vår Cinglécykling uppför alla tre normala vägar på Mont Ventoux får nog förstaplatsen tillsvidare.
Svårt att säga men första bergspasset var ju en höjdare och Gran Fondo Marco Pantani är det tuffaste loppet men vår Cinglécykling uppför alla tre normala vägar på Mont Ventoux får nog förstaplatsen tillsvidare.
Quote from Funbeat user on 9 July 2010, 09:46Väntar med svar efter Trans Schwarzwald. Kanske börjar spela schack efter det..;)
Väntar med svar efter Trans Schwarzwald. Kanske börjar spela schack efter det..;)
Quote from Funbeat user on 9 July 2010, 10:34Lätt, när jag nådde toppen av Sa Calobra, Mallorca.
http://www.youtube.com/watch?v=9CaLc_MuLd4
Lätt, när jag nådde toppen av Sa Calobra, Mallorca.
Quote from Lena O on 9 July 2010, 10:48kool film. (t+)
Vad gör han vid 6.40 -Ta vänstersväng med utsträckt vänsterben??
kool film. (t+)
Vad gör han vid 6.40 -Ta vänstersväng med utsträckt vänsterben??
Quote from Funbeat user on 9 July 2010, 14:08Giro delle Dolomiti. Har kört två gånger och om jag blir tvungen att välja får det nog bli första gången, mest för att det var första gången jag cyklade berg/pass på över 2000 m.ö.h.
Giro delle Dolomiti. Har kört två gånger och om jag blir tvungen att välja får det nog bli första gången, mest för att det var första gången jag cyklade berg/pass på över 2000 m.ö.h.