Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelVilket är ditt mest bisarra cykel …
You need to log in to create posts and topics.

12

Det finns säkert mängder av konstiga och urdumma happenings där ute. Igår när jag pysslade om min cykel kom jag ihåg min konstigaste erfaraenhet.

Det var på den tiden jag var Stockholmare och var på en tur ute vid Ågesta. Plötsligt får jag punka och stan

...och när du kom hem upptäckte du:

- Ojdå, det var visst ormen jag använt som slang!

😀

Själv har jag bara gjort pinsamma olyckor tex kört in i en parkerad bil och en annan gång en vägbom för att den gömdes så bra mot bakgrunden (horisontlinjen).

nänä, inga problem. Det var en sån där hederlig gammal huggorm med sicksackmönster på ryggen. Gråaktig liksom. Omöjlig att förväxla med en slang! Dessutom hade ju ormen redan punka kan man säga...

Var decimeter från att köra över en snok för ett par veckor sedan men lyckades bunny-hoppa med racern

Snokar , huggormar o vägbommar.
Kom igen när ni är nära att dra rätt in i tre älgar. 🙂

Jag jobbar med vattenskärning och hade fått problem med maskinen och en reservdel behövde skickas i panik till mig från Ronneby. Leverantören såg till att den fanns hos mig dagen efter och jag var nöjd och glad. Det var bara det att killen som skulle skic

Det mest bisarra på länge hände idag. På min favoritrunda finns en två kilometer lång nedförbacke som är belöningen efter halva rundan med bara uppför. Backen nerför är en liten smal väg (3 m) med några knixar varav två kurvor har sådär sikt. Men det kör

Hästar som skenar ut bland en grupp cyklister är väl rätt vanligt egentligen? Hände iaf på Gran Fondo i kungsbacka förra året. Tror till och med det var en o annan cyklist som fick syna asfalten när detta hände. Jag hade i alla fall tur eftersom jag var l

Jag körde kyrkstigen mellan Bisslingen (Rotebro) och Eds Kyrka (U-Väsby igår em, i början på spåret vid bisslingen så kör jag på stigen och ser framför mig en liten bit att en gren hänger rätt över stigen i huvudhöjd, när jag är ca 1 met från att slå skal

Känner mig lite utanför. Jag har inte upplevt något liknande. Fast en gång när jag sprang så var jag decimeter från att trampa på en huggorm.

12