Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelVilket är ditt mest bisarra cykel …
You need to log in to create posts and topics.

12

Var en hårsmån från att få ett får över mig på Mallis. Får på vägen har man ju varit med om några gånger, men i det här fallet kom det attackerandes snett uppifrån höger. Se upp för bergsfåren!

Cyklade i närheten av Vrena (sörmland) och på ett fält observerade jag en flock dovhjortar. De blev stressade av min framfart och började sick-sacka - ömsom över vägen framför mig och ömsom längs med båda sidor av vägen. Jag slog av på farten för att se o

Idag somnade/dvalade jag i sadeln, vaknade när jag kom ut på grösmattan och in i ett grävarbetsräcke, som tur var trillade jag inte ner i gropen utan blev kvar på utsidan hängandes på avspärrningsräcket. Jag var visserligen grymt trött när jag cyklade hem

Hoppas Du inte fick en "tia" Vallan? Det är en smärre - och för skiktröntgen osynlig form av - hjärnblödning (#)? Knappast troligt men kan yttra sig såsom Du beskriver. D.v.s. kortvarig minnesförlust, kombinerat (i regel) med en viss och kortvarig personl

Sen skulle fackrepresentanter behöva tala din chef tillrätta då h*n sannolikt kan lastas för din trötthet...

En klassiker när jag ff var lovande (8 - 10 år), min dåvarande granne K fick ny cykel med lång sadel (limpa) och jag var grymt avis, hade en gammal arvcykel med hård plastsadel...
Dock vi ger oss iväg ut på väg till badsjön, K ska stila och drar upp den p

Inom avdelningen bisarrt kan man nog trycka in mycket. Idag var det typ apvarmt (29 °C) och jag fick sällskap av en större art av trollslända under ca 100 m. Den flög 2 m till vänster om mig, ca 1 m över marken och liksom låst på avståndet till cykeln när

Bizarrt eller rättare sagt pinsamt: Jag var ganska ny som SPD trampare och skulle stajjla på bakhjulet men slog över och kunde inte komma loss med fötterna så det vart en klockren svanskrossare. Har nog aldrig slagit i svanskotan så perfekt förut - gjorde

tja förutom saker man ser längs vägen (som tex husdjurs SPA, vägdöda djur, och andra bizarra saker) så är det väl mest närkontakter med djur som har vart mest spännande,

Kom cyklandes en tidig morgon till kontoret oh efter en skarp sväng så möter jag en

12