Quote from Guest on 11 February 2008, 08:51Halvmara?
Helt enkelt den tävling som "känns viktigast" att prestera så bra som möjligt i?
Eller finns det nåt man ska tänka på?Har nån av er haft de målen förra året - hur gjorde ni?
Har bara gjort Tjejmilen förra året o började spriinga i midsomras.
Halvmara?
Helt enkelt den tävling som "känns viktigast" att prestera så bra som möjligt i?
Eller finns det nåt man ska tänka på?
Har nån av er haft de målen förra året - hur gjorde ni?
Har bara gjort Tjejmilen förra året o började spriinga i midsomras.
Quote from Funbeat user on 11 February 2008, 09:01Kristina: Såg i en annan tråd att Daniel erbjuder sig att fixa till ett program åt dej. Ta det erbjudandet - han är en guldgruva! (t+)
Kristina: Såg i en annan tråd att Daniel erbjuder sig att fixa till ett program åt dej. Ta det erbjudandet - han är en guldgruva! (t+)
Quote from Funbeat user on 13 February 2008, 00:39Tack, han är för snäll (H:)!
Vore kul att höra hur andra tänkt/gjort i samma sits, antar att träningen är lite olika, undrar hur man prioriterar..
Tack, han är för snäll (H:)!
Vore kul att höra hur andra tänkt/gjort i samma sits, antar att träningen är lite olika, undrar hur man prioriterar..
Quote from Funbeat user on 13 February 2008, 11:27Jag skulle träna på halvmaran, och ta milen några veckor innan som snabbdistanspass och formtest. Men det är jag det, jag gillar ju längre distanser 🙂
Det är i alla fall vad jag gjorde i fjol, då gick jag in på 58:35 på Midnattsloppet utan att jag haft
Jag skulle träna på halvmaran, och ta milen några veckor innan som snabbdistanspass och formtest. Men det är jag det, jag gillar ju längre distanser 🙂
Det är i alla fall vad jag gjorde i fjol, då gick jag in på 58:35 på Midnattsloppet utan att jag haft
Quote from Funbeat user on 13 February 2008, 12:17Sorry jag är förkyld och seg, kanske missar något - vad är det du tänkt springa (eller cykla eller skrinna för allt vad jag vet) förutom Tjemilen? Rubriken är avkapad i min läsare iaf - är den det för fler?
Sorry jag är förkyld och seg, kanske missar något - vad är det du tänkt springa (eller cykla eller skrinna för allt vad jag vet) förutom Tjemilen? Rubriken är avkapad i min läsare iaf - är den det för fler?
Quote from Lena Bjerlöw on 13 February 2008, 13:29Lingling, läs Kristinas meddelande...från början 😉
Lingling, läs Kristinas meddelande...från början 😉
Quote from Funbeat user on 13 February 2008, 14:37OK jag har vadd i skallen just nu ... men jag undrar faktiskt om det är en mer specifik halvmara hon funderar på att satsa på, när den går i förhållande till TM eller är det mer lösa planer?
OK jag har vadd i skallen just nu ... men jag undrar faktiskt om det är en mer specifik halvmara hon funderar på att satsa på, när den går i förhållande till TM eller är det mer lösa planer?
Quote from Funbeat user on 13 February 2008, 23:08Bra fråga Ling, tänkte löst men specifikt på S:t Eriksloppet i Sthlm, http://www.steriksloppet.se/start/ verkar skitkul men låångt för att få en bra tid..
..lättare att få hyfsad tid på en mil;)..
LÖRDAG 6 SEPTEMBER 2008 KL. 16.30 · IDAG 206 DAGAR KVAR!
Bra fråga Ling, tänkte löst men specifikt på S:t Eriksloppet i Sthlm, http://www.steriksloppet.se/start/ verkar skitkul men låångt för att få en bra tid..
..lättare att få hyfsad tid på en mil;)..
LÖRDAG 6 SEPTEMBER 2008 KL. 16.30 · IDAG 206 DAGAR KVAR!
Quote from Funbeat user on 13 February 2008, 23:40OK, tack!
Det spelar ju lite roll för hur man skulle göra.
OM halvmaran ligger efter så kan ju TM om du hinner vila lite emellan vara en del av din träning, men en halvmara en vecka före TM - jag inte för att halvmaror står på _mitt_ program, då tänker
OK, tack!
Det spelar ju lite roll för hur man skulle göra.
OM halvmaran ligger efter så kan ju TM om du hinner vila lite emellan vara en del av din träning, men en halvmara en vecka före TM - jag inte för att halvmaror står på _mitt_ program, då tänker
Quote from Funbeat user on 14 February 2008, 23:14Halvmaran 6 dagar efter Tjejmilen...
Halvmaran 6 dagar efter Tjejmilen...