Quote from Guest on 23 March 2011, 10:35Skulle vara intressant med ungefär hur mycket watt det krävs för Sub10, sub9, sub 8
Exakta siffror är ju omöjliga men i stora drag borde det väl gå att få fram
Skulle vara intressant med ungefär hur mycket watt det krävs för Sub10, sub9, sub 8
Exakta siffror är ju omöjliga men i stora drag borde det väl gå att få fram
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 10:45http://bikecalculator.com/wattsMetric.html
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 10:48Själv eller i klunga? Om klunga, vilken typ av klunga, bra eller dålig? Ska du stanna i depåerna eller inte? Ska du köra i regn och motvind eller vindstilla och fin vägbana?
Hur jobbigt det blir (mängden watt) beror på väldigt många faktorer.
Själv eller i klunga? Om klunga, vilken typ av klunga, bra eller dålig? Ska du stanna i depåerna eller inte? Ska du köra i regn och motvind eller vindstilla och fin vägbana?
Hur jobbigt det blir (mängden watt) beror på väldigt många faktorer.
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 11:36Som Linus säger är det stor skillnad på om du åker själv, i klunga och hur det blåser.
Skillnaden i prestation för sub10 kan därför variera betydligt. Vilket oftast glöms bort när man jämför tider.
Jag själv kommer ihåg ett år när jag var vältränad, men
Som Linus säger är det stor skillnad på om du åker själv, i klunga och hur det blåser.
Skillnaden i prestation för sub10 kan därför variera betydligt. Vilket oftast glöms bort när man jämför tider.
Jag själv kommer ihåg ett år när jag var vältränad, men
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 12:42Bättre att sitta på rulle och vänta tills upploppet.
Bättre att sitta på rulle och vänta tills upploppet.
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 14:134x4 minuter på 400W=sub 8 😉
4x4 minuter på 400W=sub 8 😉
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 16:42Fredrik Ericssons SRM visade på 295 watt i snitt efter förra årets Vätternrunda.
Fredrik Ericssons SRM visade på 295 watt i snitt efter förra årets Vätternrunda.
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 16:47Med tiden 7:07
Med tiden 7:07
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 16:55Då var han framme i vinden också.
Då var han framme i vinden också.
Quote from Lars Mörrby on 23 March 2011, 17:27Nästan 300W i 7 timmar - man kan väl lugnt säga att man själv har stort utrymme för förbättring....
Nästan 300W i 7 timmar - man kan väl lugnt säga att man själv har stort utrymme för förbättring....