Quote from Guest on 5 November 2008, 20:25Är du i Jönköping redan på fredagen (21 november) dagen innan Cykeldagarna drar igång?
Tidigare år har vi arrangerat en morgonspinning tidigt på lördagsmorgonen innan mässan öppnar som samlar allt ifrån grymma utlandsproffs till glada motionärer. Förra å
Är du i Jönköping redan på fredagen (21 november) dagen innan Cykeldagarna drar igång?
Tidigare år har vi arrangerat en morgonspinning tidigt på lördagsmorgonen innan mässan öppnar som samlar allt ifrån grymma utlandsproffs till glada motionärer. Förra å
Quote from Funbeat user on 5 November 2008, 20:35Det är inte aktuellt för mig men finns det någon hemsida så man kan sprida informationen? 😉
Det är inte aktuellt för mig men finns det någon hemsida så man kan sprida informationen? 😉
Quote from j sollerman on 5 November 2008, 22:50jag nöjer mig med att kolla på utställare
jag nöjer mig med att kolla på utställare
Quote from Lena O on 5 November 2008, 22:52kom igen Kalle, mixa lite med proffsen i spinningsalen 😉
kom igen Kalle, mixa lite med proffsen i spinningsalen 😉
Quote from Mats Andersson on 5 November 2008, 23:12Niclas. Här finns infon just nu.
http://www.rosabandet24timmar.se/2008/10/31/cykeldagarna/Kommer läggas ut mer både på den sajten och på Spinning of Hopes kommande sida.
Niclas. Här finns infon just nu.
http://www.rosabandet24timmar.se/2008/10/31/cykeldagarna/
Kommer läggas ut mer både på den sajten och på Spinning of Hopes kommande sida.
Quote from j sollerman on 6 November 2008, 07:08Jag köper mig fri 😉
Jag köper mig fri 😉
Quote from Mats Andersson on 6 November 2008, 07:17Du är med oss andligen i salen 😉
Du är med oss andligen i salen 😉
Quote from Funbeat user on 6 November 2008, 20:41Är du proffs nu, Gary?
Är du proffs nu, Gary?
Quote from Lena O on 7 November 2008, 08:08haha Jimmy, bara i mina egna kallsonger.
Förhoppning är att det kan finnas ett o annan med i salen
haha Jimmy, bara i mina egna kallsonger.
Förhoppning är att det kan finnas ett o annan med i salen
Quote from Mats Andersson on 7 November 2008, 08:10Proffs alltså, inte kalsonger 😉
Proffs alltså, inte kalsonger 😉