Quote from Mats Andersson on 10 November 2008, 22:55Som jag skrev om tidigare kommer vi köra en spinning i Jönköping under Svenska Cykeldags-helgen.
Det blir en “bonus-spurt” på en och en halv timma ned chans att cykla tillsammans med en massa cyklister från runt om i landet och dessutom förhoppningsvis n
Som jag skrev om tidigare kommer vi köra en spinning i Jönköping under Svenska Cykeldags-helgen.
Det blir en “bonus-spurt” på en och en halv timma ned chans att cykla tillsammans med en massa cyklister från runt om i landet och dessutom förhoppningsvis n
Quote from Funbeat user on 12 November 2008, 21:31Fasen oxå :-(! Jag kan inte komma...missar en häftig spinning med världens bästa utsikt ( Vättern, även om det kanske är lite möööörkt).
Nu när jag fått OK att spinna igen!
Fasen oxå :-(! Jag kan inte komma...missar en häftig spinning med världens bästa utsikt ( Vättern, även om det kanske är lite möööörkt).
Nu när jag fått OK att spinna igen!
Quote from Mats Andersson on 12 November 2008, 22:34Här kan ni se vilka som anmält sig till spinningen.
http://www.rosabandet24timmar.se/jonkoping-90-minuter/
Här kan ni se vilka som anmält sig till spinningen.
http://www.rosabandet24timmar.se/jonkoping-90-minuter/
Quote from Funbeat user on 16 November 2008, 19:09🙂 Det är Munksjön man ser från salen. Jag hade gärna varit med, men det är min barnhelg. Vad kostar det?
🙂 Det är Munksjön man ser från salen. Jag hade gärna varit med, men det är min barnhelg. Vad kostar det?
Quote from Funbeat user on 16 November 2008, 19:10Är det inte Karies och Bactus?
Är det inte Karies och Bactus?
Quote from Funbeat user on 16 November 2008, 19:15Där tappade du bort mig, David...
Där tappade du bort mig, David...
Quote from Mats Andersson on 17 November 2008, 00:14100 kronor kommer det kosta. David åker gratis.
100 kronor kommer det kosta. David åker gratis.
Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 10:03David saknar ju takt & ton så spinning funkar nog inte 🙂
David saknar ju takt & ton så spinning funkar nog inte 🙂
Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 14:31Jag är både taktisk och tongivande, men ibland talar jag för döva öron.
Jag är både taktisk och tongivande, men ibland talar jag för döva öron.