Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 00:33Nu har jag surat färdigt och lyssnar gärna vidare!(H)
Och Hans!
"Han var nöjd med sina glas tror jag, även om vi inte simmade nån tävling utan bara över sundet" KUNG!!!Ingen sväng i parken precis med de strömmarna sundet har!
Nu har jag surat färdigt och lyssnar gärna vidare!(H)
Och Hans!
"Han var nöjd med sina glas tror jag, även om vi inte simmade nån tävling utan bara över sundet" KUNG!!!
Ingen sväng i parken precis med de strömmarna sundet har!
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 09:28är gammal simmare och har aldrig använt nåt annat än malmstens monterbara..ett par ljusa för inomhusbruk och ett par mörka för utomhusbruk är det enda som behövs..oxå ett gem med sig i reserv om snöret mellan näsan går av....
är gammal simmare och har aldrig använt nåt annat än malmstens monterbara..ett par ljusa för inomhusbruk och ett par mörka för utomhusbruk är det enda som behövs..oxå ett gem med sig i reserv om snöret mellan näsan går av....
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 10:19vart hittar man de här simglasönen som tessan har och vad är det för märke?
http://www.expressen.se/polopoly_fs/1.1748306!slot100slotWide75ArticleFull/3447786819.jpg
vart hittar man de här simglasönen som tessan har och vad är det för märke?
http://www.expressen.se/polopoly_fs/1.1748306!slot100slotWide75ArticleFull/3447786819.jpg
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 15:37Men var kan man prova dem om man inte vill köra grisen i säcken? Finns bra simshop i Stockholm nånstans? Stadium/Intersport har ju bara skit.
Men var kan man prova dem om man inte vill köra grisen i säcken? Finns bra simshop i Stockholm nånstans? Stadium/Intersport har ju bara skit.
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 15:41I simshopen på Aq-va-kul i Malmö lär iaf finnas en man som ska vara en guru på personlig passform. Tänkte ta ett snack med honom en dag iaf.
Regionala tips är ju inte fel? Måste ju bara finnas nån likvärdig snubbe/snubba i Fjollträsk?
I simshopen på Aq-va-kul i Malmö lär iaf finnas en man som ska vara en guru på personlig passform. Tänkte ta ett snack med honom en dag iaf.
Regionala tips är ju inte fel? Måste ju bara finnas nån likvärdig snubbe/snubba i Fjollträsk?
Quote from Elias Engqvist on 18 November 2009, 15:41I Eriksdalsbadet finns en shop som åtm. ser bra ut - den är tyvärr stängd jämt då jag är där (tidig morn, sen kväll)
I Eriksdalsbadet finns en shop som åtm. ser bra ut - den är tyvärr stängd jämt då jag är där (tidig morn, sen kväll)
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 19:26köpte ett par simglasön för 200 spän med spegeleffekt och siliconband i eriksdalsbadet...siliconbandet började gå sönder efter 3-4 pass och jag är inte heller där när det är öppet i shoppen ...märket är speedo:(
köpte ett par simglasön för 200 spän med spegeleffekt och siliconband i eriksdalsbadet...siliconbandet började gå sönder efter 3-4 pass och jag är inte heller där när det är öppet i shoppen ...märket är speedo:(