Quote from Funbeat user on 22 June 2011, 10:00Jag fick 11.30 så blev perfekt. Mina vänner skall simma 11 och 12.30 så ville ha däremellan någon gång..:)
Jag fick 11.30 så blev perfekt. Mina vänner skall simma 11 och 12.30 så ville ha däremellan någon gång..:)
Quote from Funbeat user on 22 June 2011, 10:26Anki: Då simmar du i samma grupp som jag. 🙂
Anki: Då simmar du i samma grupp som jag. 🙂
Quote from Funbeat user on 22 June 2011, 11:00Maria: Vad kul! 🙂 Har du simmat förr?
Maria: Vad kul! 🙂 Har du simmat förr?
Quote from Funbeat user on 22 June 2011, 12:12Nope. Att simma 3 km OW är en baggis, men att göra det ihop med en massa andra sillar som trängs och buffar känns lite sådär. Jag är mest nervös för trängseln, hur jag reagerar på allt stoj och larm runtomkring har jag ingen aning om. Antagligen kommer de
Nope. Att simma 3 km OW är en baggis, men att göra det ihop med en massa andra sillar som trängs och buffar känns lite sådär. Jag är mest nervös för trängseln, hur jag reagerar på allt stoj och larm runtomkring har jag ingen aning om. Antagligen kommer de
Quote from Funbeat user on 23 June 2011, 09:12Har en kompis som vill simma där kring 11-13 nu också, ingen mer som vill sälja en startplats då?
Har en kompis som vill simma där kring 11-13 nu också, ingen mer som vill sälja en startplats då?
Quote from Funbeat user on 23 June 2011, 09:13Maria: Det går säkert jättebra! 🙂
Maria: Det går säkert jättebra! 🙂
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 13:43Har också elva & trettio!
Trängseln är värst när det blir motströms ...
Har också elva & trettio!
Trängseln är värst när det blir motströms ...
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 18:51Men vad kul Lingling! 🙂 Åker ni upp över dagen? Vi kör upp redan på torsdagen och tar en hel vecka i Dalarna. Jag funderar lite på att ta kortsimmet på lördagen bara för att öva lite.
Men vad kul Lingling! 🙂 Åker ni upp över dagen? Vi kör upp redan på torsdagen och tar en hel vecka i Dalarna. Jag funderar lite på att ta kortsimmet på lördagen bara för att öva lite.
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 23:45Hej,
Jag missade att anmäla mig till Vansbrosimmet, 3000m, före den 3:e Juli. Är det någon som har en startplats till salu så är jag intresserad att köpa.
MatsDet fixade sig, jag har fått tag i startplats
Hej,
Jag missade att anmäla mig till Vansbrosimmet, 3000m, före den 3:e Juli. Är det någon som har en startplats till salu så är jag intresserad att köpa.
Mats
Det fixade sig, jag har fått tag i startplats
Quote from Funbeat user on 8 July 2011, 08:26Finns det någon som är intresserad av att sälja sin startplats till Vansbrosimmet på söndag?Var tänkt att jag bara skulle vara sällskapsdam i Vanbro men har ändrat mig. Jag kommer att finnas i Vansbro hela dan på söndan så det spelar ingen roll vilken tid
Finns det någon som är intresserad av att sälja sin startplats till Vansbrosimmet på söndag?Var tänkt att jag bara skulle vara sällskapsdam i Vanbro men har ändrat mig. Jag kommer att finnas i Vansbro hela dan på söndan så det spelar ingen roll vilken tid