Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningVill köpa startplats på Vansbro
You need to log in to create posts and topics.

Jag fick 11.30 så blev perfekt. Mina vänner skall simma 11 och 12.30 så ville ha däremellan någon gång..:)

Anki: Då simmar du i samma grupp som jag. 🙂

Maria: Vad kul! 🙂 Har du simmat förr?

Nope. Att simma 3 km OW är en baggis, men att göra det ihop med en massa andra sillar som trängs och buffar känns lite sådär. Jag är mest nervös för trängseln, hur jag reagerar på allt stoj och larm runtomkring har jag ingen aning om. Antagligen kommer de

Har en kompis som vill simma där kring 11-13 nu också, ingen mer som vill sälja en startplats då?

Maria: Det går säkert jättebra! 🙂

Har också elva & trettio!
Trängseln är värst när det blir motströms ...

Men vad kul Lingling! 🙂 Åker ni upp över dagen? Vi kör upp redan på torsdagen och tar en hel vecka i Dalarna. Jag funderar lite på att ta kortsimmet på lördagen bara för att öva lite.

Hej,
Jag missade att anmäla mig till Vansbrosimmet, 3000m, före den 3:e Juli. Är det någon som har en startplats till salu så är jag intresserad att köpa.
Mats

Det fixade sig, jag har fått tag i startplats

Finns det någon som är intresserad av att sälja sin startplats till Vansbrosimmet på söndag?Var tänkt att jag bara skulle vara sällskapsdam i Vanbro men har ändrat mig. Jag kommer att finnas i Vansbro hela dan på söndan så det spelar ingen roll vilken tid