Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatVilodag?
You need to log in to create posts and topics.

Jag hittar inte en planerad vilodag, eller blev-vilodag-markering heller, finns det? Annars föreslår jag det.
Återhämtningsperiod kunde man kanske också markera?

vilodag är bra.

Jag skulle också vilja ha kommentarer till de önskemål man har Olle, så ma vet om man ska sitta och vänta på/hoppas att du kan fixa de funktioner man vill ha/behöver eller hur du tänkt dej? Jag menar inte att allt ska fixas på en natt men

Jag läser nästan alla förslag (tror jag). Förutom de som jag missar i all hast.

Jag vet inte vad ni tycker, men jag tycker funktionen att skriva en dagsnotering fungerar mycket bra för att lägga in vilodagar.

(Man klickar på ett datum i kalender, på s

Ska testa:)
---
edit:
Jo det fungerar - men skulle vara bra att kunna skriva inte det i föörväg och få en fråga på samma sätt som med planerad träning.
Det kan vara bra att få en påminnelse så att man inte blir fartblind också?

Aha, ja det är klart, tänkte faktiskt inte på att man kanske vill ha påminnelse.

Förslag tills en bättre lösning har hittats: Använd träningstypen "Övriga aktiviteter" (sorteras under O och inte Ö) och skriv vilodag i kommentarfältet. Och så förstås 0 m

Det borde det göra. "Övriga" är en bra grej 🙂

Efter att ha läst nästan alla inlägg i "Så fungerar FunBeat" så har jag några förslag som kanske minskar antalet upprepningar.

1. Hjälpen kompleteras med en FAQ.

2. Olle publicerar en lista i punktform med liggande förslag.
Det behöver inte ligga någon

Ett bra förslag.
Men hur har du orkat läsa alla inläggen?

Jag menar, har du läst alla i sträck?

Jag väljer att inte svara på den frågan eftersom min chef kan ifrågasätta vad jag gör med min tid. 🙂

Nja, jag har tagit en grupp i taget och skummat trådarna. Ointressanta trådar lämnar jag men oftast fastnar jag lite för länge. I t.ex. "Så fungerar Fu