Quote from Guest on 21 January 2014, 09:35Någon som vet om det finns några löpartights som har windstopper material eller liknande på baksidan också? Sidvind i går som kylde ner mig rätt så rejält..
Någon som vet om det finns några löpartights som har windstopper material eller liknande på baksidan också? Sidvind i går som kylde ner mig rätt så rejält..
Quote from Funbeat user on 21 January 2014, 09:45Hej Petter,
Jag köpte ett par vintertights förra året, utan dessa skulle det blivit kallt.
Mina inköptes på Stadium, men finns säkert överallt.
Hej Petter,
Jag köpte ett par vintertights förra året, utan dessa skulle det blivit kallt.
Mina inköptes på Stadium, men finns säkert överallt.
Quote from Funbeat user on 21 January 2014, 10:57Finns även underställ med WS
Finns även underställ med WS
Quote from Funbeat user on 21 January 2014, 11:37Jo, jag vet det, men alla de jag har hittat har det bara på framsidan (för att kunna transportera bort fukt på baksidan antar jag). Jag vill ha windstopper material hela vägen runt benen.
Jo, jag vet det, men alla de jag har hittat har det bara på framsidan (för att kunna transportera bort fukt på baksidan antar jag). Jag vill ha windstopper material hela vägen runt benen.
Quote from Funbeat user on 21 January 2014, 12:17Tightsen jag sitter och eftersvettas i nu har samma material runt om. Märket är SOC (så behöver jag nog inte säga var jag köpt dem). Har även ett par Bagheera vintertights, samma sak där.
Tightsen jag sitter och eftersvettas i nu har samma material runt om. Märket är SOC (så behöver jag nog inte säga var jag köpt dem). Har även ett par Bagheera vintertights, samma sak där.
Quote from Funbeat user on 21 January 2014, 15:45Tack för hjälpen. H&M och stadium ligger båda på Triangelen här i Malmö så det blir nog nya tights av endera sorten under helgen 🙂
Tack för hjälpen. H&M och stadium ligger båda på Triangelen här i Malmö så det blir nog nya tights av endera sorten under helgen 🙂
Quote from Funbeat user on 21 January 2014, 18:01Ett annat alternativ att slippa bli kall av vind och kyla är att dra på ett par 3/4 långa fotbollsbyxor över tajtsen. Köpte ett par sådana när kylan kom och de fungerar hur bra som helst.
Ett annat alternativ att slippa bli kall av vind och kyla är att dra på ett par 3/4 långa fotbollsbyxor över tajtsen. Köpte ett par sådana när kylan kom och de fungerar hur bra som helst.
Quote from Funbeat user on 23 January 2014, 12:20Själv tycker jag Craft PXC Storm Tight är bra (finns även en jacka). Tightsen är vindskyddad fram och men inte på baksidan. Använder dom både till löpning och skidåkning.
Själv tycker jag Craft PXC Storm Tight är bra (finns även en jacka). Tightsen är vindskyddad fram och men inte på baksidan. Använder dom både till löpning och skidåkning.
Quote from Funbeat user on 24 January 2014, 09:14Glöm inte att titta på byxor (tights/tighta byxor) till längskidor. Det är ungefär samma rörelse men de är (än) mer gjorda för kyligt väder.
Glöm inte att titta på byxor (tights/tighta byxor) till längskidor. Det är ungefär samma rörelse men de är (än) mer gjorda för kyligt väder.
Quote from Funbeat user on 24 January 2014, 13:23Är det riktigt kallt och blåsigt kör jag med skidtights från Craft. De har någon sorts windstopper material i hela men är lite stelare att springa än vanliga vintertights.
Är det riktigt kallt och blåsigt kör jag med skidtights från Craft. De har någon sorts windstopper material i hela men är lite stelare att springa än vanliga vintertights.