Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelVinn en cykel! Eller var det tran …
You need to log in to create posts and topics.

12

Obs svammell! Bloggkvalitet:

Jag satt och läste lite om olika lopp och tävlingar, rätt ofta kan man vinna "en cykel", inte alltid specifierat vad för en.
(Är det någon som vet vad det brukar vara för några???)
Min tanke var att det är väl ngn 5000-kronor

Kör du Västboloppet och vinner elitklassen, får du en Skeppshult av Leif-Arne Karlsson.

Annars är det nog allt mellan citybike-plattv cykel.

Det kan vara bra cyklar... Men risken är motsatsen också. såklart. Tror att det är bättre att köpa en 🙂
Jag ahr varit med och arrangerat en långlöpartävling några gånger. I några år fick alltid vinnaren av damklassen en cykel. Och den var av bra kvalité.

Jag skulle tycka det vore kul med en ny cykel. Nytänd som jag känner mig vore det roligt att ha en cykel som vore dedikerad för andra aktiviteter än att skjutsa barn hit och dit över staden!

"Jag skulle tycka det vore kul med en ny cykel"

Hehe. var det inte det jag trodde. Nu håller hon på att bli en fullblodscyklist (H)
Välkommen 😉

"Jag skulle tycka det vore kul med en ny cykel. Nytänd som jag känner mig vore det roligt att ha en cykel som vore dedikerad för andra aktiviteter än att skjutsa barn hit och dit över staden! "
JO jag skulle också gärna vinna en, men skulle jag använda de

> Hehe. var det inte det jag trodde. Nu håller hon på att bli en fullblodscyklist

Nej, jag får ju inte cykla med lurar i öronen 🙁

> Nej, jag får ju inte cykla med lurar i öronen

Det är inget problem. Det gör inga fullblodscyklister. 🙂
Vid tävlingar har en del öronsnäcka men det är bara i ena örat.

Jag såg mig själv på TV4:ans sänding av VR 03 ... cyklannde tillsammans med Mr Jones hade jag öronsnäckan från mobiltelefonen (vilket låg i bakfickan)
Bara den liten detalj gjord att jag såg hur proffsigt som helst ut! 😀

Ingen fara Stina. Landsvägscykling är en social upplevelse och du kommer aldrig att märka att du inte har nån musik på.

Tänk dig själv 15 cyklister som kör par om par, långsamt roterande kanske varje minut. Det innebär att du har 14 olika diskussioner ig

12