Quote from Funbeat user on 13 June 2007, 14:01Börjar ju låta som sån där speeddating .... 🙂
Börjar ju låta som sån där speeddating .... 🙂
Quote from Funbeat user on 13 June 2007, 14:28Femton cyklister, jämna par? ? ? ?
Femton cyklister, jämna par? ? ? ?
Quote from Jan Lundquist on 13 June 2007, 15:02Ojoj, 15 i en klunga men då får ju 14 vänta på mig, så det blir nog ingen hit 😉
Ojoj, 15 i en klunga men då får ju 14 vänta på mig, så det blir nog ingen hit 😉
Quote from Fredrik Närenfors on 13 June 2007, 15:18Vad puckad du är iblands David *suck*
Parvis kan man köra så långt paren räcker eller hur. Sen blir det en ensam längst bak. Varför valde jag ett udda antal cyklister i mitt exempel då? Jo utav den enkla anledningen att då man är ett jämnt antal så blir
Vad puckad du är iblands David *suck*
Parvis kan man köra så långt paren räcker eller hur. Sen blir det en ensam längst bak. Varför valde jag ett udda antal cyklister i mitt exempel då? Jo utav den enkla anledningen att då man är ett jämnt antal så blir
Quote from Fredrik Närenfors on 13 June 2007, 15:19Stina. Du får åka snålskjuts på 13 så de behöver knappast vänta på dig.
Stina. Du får åka snålskjuts på 13 så de behöver knappast vänta på dig.
Quote from Funbeat user on 13 June 2007, 18:47Jag är alltid för trött för att prata så det var därför jag inte fick ihop de 15 med jämna par. Ibland är man femte hjulet under vagnen
När jag hamnat sist brukar jag stanna där och låta de yngre köra sig trötta.
Jag är alltid för trött för att prata så det var därför jag inte fick ihop de 15 med jämna par. Ibland är man femte hjulet under vagnen
När jag hamnat sist brukar jag stanna där och låta de yngre köra sig trötta.
Quote from Fredrik Närenfors on 13 June 2007, 19:16Jojo. Men så tror du ju att vi ska dra igång en sprint snart också. Klok taktik.
Jojo. Men så tror du ju att vi ska dra igång en sprint snart också. Klok taktik.