Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Nu börjar skidsäsongen närma sig med stormsteg och det är dags att göra ett upplägg för träningen

I somras när vi tränade för Vansbro planerades följande datum i:

4-6/11
10-11/12
Mellandagarna
27-29/1

Behöver vi göra några förändringar eller är det

Tjao! Jag har noterat de här datumen. Jag vet att Helena pratade om att Bibbi går i pension, troligtvis den 9 dec. Men helgen i december har vi väl bara sagt lör-sön. Ingrid

4-6 november kan inte jag, ska fira 30-åringar hela helgen.
De andra datumen funkar säkert.

Ang. vandrarhem så kommer man inte in på länken!

/Anna

Hej, kul att se att ni hittat hit! Hur går det för Helena Tro?

När det gäller december så tror ja att vi bestämde 10-11, då hinner vi med Bibbis avslut.

Jag vet inte om det blir svårt att hitta ett nytt datum för nov? Det kanske är bra att vi håller d

Orsa verkar väl bra. Frågan är om det är nån snö men det vet ju inte någon just nu. Får man avboka om det inte är snö? Jag tycker vi bokar, även om det är att chansa.
Ingrid

Jag ringer och kollar snöchanserna i Orsa. På hemsidan är det snögaranti from 23/12 så ja blir lite osäker på hur det ser ut om en månad.

(H) Hej! Nu är jag med!
Tack Madelene för att du påmint mej tusen gånger! (Fast det går väl lika bra att ha denna konversation på fb....)
Jag har avsatt helgen 4-6 nov, 10-11 dec och ev mellandagarna. Mellandagarna vet jag inget om än, men de andra åker j

(H) alltså jag är Helena

Hej Helena, Kul att du hittat hit:)

Har kollat snögaranti i grönklint. Om vi bokar med avbeställningsskydd kan vi boka av om snön inte kommit. Ja bokar. Känns konstigt att åka skidor om fyra veckor , men Kul.

12