Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 18:31Sådär nu har jag kört ett par pass med brallorna och är det någon som funderar på nya vinterbraller så kan jag inte annat än att rekommendera dessa,, jag brukar ha problem med knäna så här års men med dessa är det problemet borta 🙂
Det enda som är lite
Sådär nu har jag kört ett par pass med brallorna och är det någon som funderar på nya vinterbraller så kan jag inte annat än att rekommendera dessa,, jag brukar ha problem med knäna så här års men med dessa är det problemet borta 🙂
Det enda som är lite
Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 21:32Hurdå skumt med hängslena? Jag har också ett par sådana och jag tycker de funkar kanon.
Hurdå skumt med hängslena? Jag har också ett par sådana och jag tycker de funkar kanon.
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 13:30Köpte ett par dhb rogate från Wiggle. Måste säga att jag är grymt nöjd. Funkar fint ner till -4 på lite hårdare pass. Körde långpass mtb i lördags med ett par extra tajts utanpå. Blev nästan för varmt.
Fantastiskt smidiga och känns som helt ok kvalitet.
Köpte ett par dhb rogate från Wiggle. Måste säga att jag är grymt nöjd. Funkar fint ner till -4 på lite hårdare pass. Körde långpass mtb i lördags med ett par extra tajts utanpå. Blev nästan för varmt.
Fantastiskt smidiga och känns som helt ok kvalitet.
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 13:48Hmm? Normalt sett har "man" korta cykelbyxor med skinn närmast kroppen och sedan långa vinterbrallor UTAN skinn.
Hmm? Normalt sett har "man" korta cykelbyxor med skinn närmast kroppen och sedan långa vinterbrallor UTAN skinn.
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 13:59Jag funderade fram och tillbaka innan jag handlade. Kan bara säga att jag är grymt nöjd med mina långa brallor med skinn. Och om det blir kallare funkar det med ett par extra tights utanpå.
Jag funderade fram och tillbaka innan jag handlade. Kan bara säga att jag är grymt nöjd med mina långa brallor med skinn. Och om det blir kallare funkar det med ett par extra tights utanpå.
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 14:05Du gör som du vill.
Du gör som du vill.