Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Nu på söndag den 20/1 planerar jag och Derek en två timmars tur. någon annan som är sugen att hänga på? Vi startar från Åkersberga, Söra simhall. Starttid är ännu ej bestämt.

Sören

Mjae, har tyvärr ingen hoj som fixar det här föret. Jag får vänta tills det är något sånär torra vägbanor. Men lycka till!

Jag tror jag passar, har bokat lördagsmornarn för distanspass. Med tanke på kylan blir det nog ett kombopass, långfärdsskridskor och trainer. Banan på Norrviken är fin nu.
Återkom gärna med starttid ändå.

Det kommer nog bli lite kyligt i helgen men jag siktar på att ge mig iväg 11.00 på söndag. MTB och hybrider är också välkomna.

Sören

Det blev en otroligt fin runda på drygt 5 mil. Solen sken, Derek och jag njöt i solen och medvinden hemåt. Hakunge backen är fortfarande lika jobbig som alltid men jag tyckte att jag börjar vänja mig vid den nu. Till våren skall den backen tas i en rasand

Viterdäck finns och jag hänger gärna med. Tvärr är jag ganska sargad efer en vurpa på isen igår och en fökyning håller på att bryta ut. Hoppas att jag kan var igång till nästa helg. Blir pendeltåg till jobbet även denna vecka.

Hejsan.

Väderprognosen ser strålande ut inför den kommande helgen. Jag tänker cykla landsväg lördag den 26/1 kl 11.30 och söndag den 27/1 kl 11.00. Samling vid Söra simhall i Åkersberga.
Om du är sugen på att spinna på lördagen kör jag ett pass kl 10.00

Avundas er som får cykla. Jag har legat däckad av influensan hela veckan och kommer att ta det väldigt lugnt i helgen. Lite teknikträning på sin höjd. Ska testa att montera pedalklossen extra långt bak med hjälp av en adapter.

Jag skjuter lite på starten idag lördag den 26. Tidigast kl 12 cyklar jag.

Sören

57 km cyklade idag i behaglig kyla . Fick tillfälle att pröva min nya cykelflaska. En Zefal Arctica med termosegenskaper. Efter tre timmars cykling var vattnet fortfarande drickbart och flytande. Nu är det problemet fixat. Imorgon ser det ut att bli plusg

12